Stare de zombie naturală



Sunt oficial plictisită de moarte. Bineee... eu sunt plictisită de când am ieşit de pe țeavă (scuzați-mi limbajul), dar ca azi, mai rar.

Vreau şi eu să vad un anime, dar am un Internet pe care îl iubesc foarte mult, fiindcă merge (mă rog, funcţionează) cu viteza melcului aflat în putrefacţie (îl cunoașteți, nu?).

În concluzie şi de la capăt: mă plictisesc...

P.S.: aşa-i ca era vital pentru voi să citiţi asta? Sunt o distrusă plictisită şi cred că se va mai observa asta. Dar... zâmbiţi şi pentru câteva persoane: vă iubesc!

2 comments :

  1. E de la caldura...cred...Insa subscriu la starea ta de zombi.
    Anime, hmmm... Kizuna ai incercat?
    Daca nu, eu uneori revad pe cele vechi. In special Junjou :P
    Si chiar daca nu e pt mine, I love you! Hugs!

    ReplyDelete
  2. Arigato! Voi incerca Kizuna dupa ce isi mai revine Internetul meu. App, am privit Kuroshitsuji si ai dreptate Sebastian chiar e ceva, dar trebuie sa recunosc ca il plac mai mult pe Ciel... si mi-e dor de el.

    Merci de recomandare.

    I love you too! *hugs*

    ReplyDelete