Tehnologia si... eu



Mi-am distrus PC-ul!
Datorita talentului meu uimitor de a nu gandi atunci cand trebuie mi-am sters toate imaginile, textele, video-urile si ce mai aveam eu pe acolo.

Imi pare ingrozitor de rau ca nu mai am muntele de imagini yaoi si am reusit sa imi fac disparute si diacriticele. Cu imaginile fac eu ce fac si le recuperez ca tot de pe Internet le aveam, dar diacriticele? Pe ele de unde le iau? (dar caut, caut. Cumva, ceva tot fac eu).

Ah si seturile pe care le-am facut, imaginile din manga... Totusi, imi pare bine ca am reusit sa iau doua imagini care inseamna ceva pentru mine. Poate din cauza asta nici nu ma stresez acum sa descarc imagini (dar chiar le vreau inapoi!).

Bine macar ca mai am programele de modificat poze si Mozilla Firefox. Macar atat.

2 comments :

  1. Te inteleg perfect, si eu cand am instalat si dezinstalat un program se pare ca am sters ceva din pc exact din Windows si acum nu imi mai deschide unele programe, nu imi mai deschide nici Control Panel.
    Unele reusesc sa le deschid cu run, insa nu ma mai pot folosi de scaner pt ca nu ii mai recunoaste fisierele. Dumb PC.
    Asta se intampla cam de o saptamana si ceva si inca n-am bani sa ma duc cu el la doftor. Deci vom mai suferi amandoi un timp de vreme.
    Eu de obicei am doua partitii, asa ca atunci cand reinstalez ceva sau pierd ceva, am back-up. Si de obicei imi salvez ce am pe dvd-uri. Cum ar fi imaginile.
    Eu zic sa faci asta macar odata pe luna, in special in cazul imaginilor - seturi ps. (i wanted to see those! make others! ^^)
    Sper sa iti gasesti imaginile si pe net >:D< stiu cum e, am pierdut si eu multe pana sa ma invat minte. Inca in ziua de azi caut o imagine yaoi, care nu reusesc sa o recuperez in intregime.
    Hugglessss!

    ReplyDelete
  2. M-a ajutat cineva si am reusit sa recuperez absolut tot din PC :D .

    Daca vrei imagini yaoi just tell me si iti dau tot folderul :)

    *hugs*

    ReplyDelete