'bk'



Guess who's back! Am lipsit o vreme, but I am here now *grin* şi mă gândesc să fac ceva modificări. Din nou. Nu ştiu exact ce, dar îmi vine mie ceva *laugh*.

În perioada asta cât am lipsit (mi-a fost stricat PC-ul) mi-a fost îngrozitor de dor de Internet, dar mai mult... de yaoi. Am visat într-o noapte ceva... Nu ştiu exact ce, dar ştiu cum s-a terminat visul: doi tipi îndreptându-se spre o casă, păstrând o oarecare distanţă între ei, dar arucncându-şi priviri sugestive (I'm not joking. I am crazy and I dreamed that!) Aiurea că m-am trezit.

Apoi am mai visat ceva şi în cel de-al doilea vis am avut parte şi de un gay kiss. Damn, it was soooo good to see it! *love*
Poate că dacă nu mi-aş fi reparat PC-ul, aş fi visat şi a treia oară şi aş fi visat ceva 'acţiune'.

Sunt incurabilă. I love yaoi. It's all about yaoi!

2 comments :

  1. Yaoi rulz! I hafta agree :D
    Iar pc-ul? App... new Viewfinder chapter.
    Link here: http://www.mediafire.com/?60g2438ea2vs8r6

    ReplyDelete
  2. Yaaaaay! Arigato gozaimasu! Abia astept sa citesc *love*

    Eu devin din ce in ce mai captata de yaoi *grin* *luv*

    *huuuuug*

    ReplyDelete