Saigo no Door wo Shimero!


Am revăzut acestă OVA pentru a-i putea scrie un review cât de cât decent și uitasem în totalitate cât de amuzant este. Poate că atunci când am văzut prima oară OVA și am scris despre ea, nu am fost chiar atentă la ce se întâmpla pe acolo, astfel explicându-se și de ce unul dintre personaje îmi adusese aminte de Sakurai Atsushi, vocalistul de la Buck-Tick. Exceptând numele nu există nici cea mai mică legătură între cei doi. Totuși, dacă tot am hotărât să menționez Buck-Tick și în editul postării, aici este și link-ul spre video-ul pe care l-am postat în postul original. Buck-Tick - Romance.

Și acum că am terminat cu asta, să vă spun câte ceva și despre Saigo no Door wo Shimero!

Nagai realizează că nu va fi niciodată cu bărbatul pe care îl iubește, Saito, după ce îi este cavaler de onoare la nuntă. Plecând de la nuntă pentru a își îneca amarul, Nagai se întâlnește cu Kenzou, un coleg de servici al soției lui Saitou. De aici lucrurile încep să se complice. Kenzou se oferă să-l consoleze pe Nagai, iar soția lui Saitou fuge a doua zi după nuntă. Cum se leagă toate astea și ce se întâmplă, veți afla urmărind OVA. Are doar un episod, din păcate, dar mie cel puțin mi-a plăcut foarte mult. 

Cum am zis și mai sus, OVA este foarte amuzantă. Am fost puțin confuză dacă să iau totul în serios sau nu judecând după reacțiile personajelor în anumite situații și grafica care accentuează reacțiile lor, dar totul s-a legat frumos și Saigo no Door wo Shimero! a fost o plăcere de urmărit.

Deși un singur episod în care se întâmplă o mulțime de lucruri și terminându-se puțin abrupt, nu pot spune că mi-a lăsat acea senzație cum că această OVA ar fi incompletă, ba dimpotrivă. Lasă loc imaginației la sfârșit, dar asta nu poate fi decât un lucru bun în acest caz. Asta mă face să mă gândesc la anime-uri ca Togainu no Chi unde acțiunea a fost grăbită de parcă alerga la maraton în ultimul episod.

Overall, Saigo no Door wo Shimero! are 9/10 de la mine și îl recomand pentru ceva scurt, amuzant și drăguț.

2 comments :

  1. Uh! Ai privit "Close the last door". In manga se continua cu actiunea din OVA (pt ca au lasat-o balta exact unde nu trebuia)
    Mi-a placut.
    :)))) Nu mi-a amintit de Atsushi, dar cred ca sunt la fel de pervy.
    Si cu ocazia asta: Sakurai Atsushi & Kyoharu - Just one more kiss (live)

    http://www.youtube.com/watch?v=fuSyL3Z2_zw

    Enjoy ;) I know I do.

    ReplyDelete
  2. Yup, I did. Vroiam sa il vad de ceva timp, dar nu am reusit (netu'...). Daca ma apuca voi citi si manga *grin*

    Just one more kiss, huh? Nu am ascultat-o pana acum *blush*

    *hugs*

    ReplyDelete