Formula 17


Formula 17, sau 17 sui de tian kong după titlul chinezesc, este o comedie romatică absolut delicioasă. Am avut plăcerea să îl vizionez de două ori și de fiecare dată mi-a plăcut la fel de mult.

Ce se întâmplă pe acolo? Prima dată trebuie să recunosc că m-am gândit la un film romantic în care personajele principale sunt elevi de liceu. N-aș fi avut nimic împotrivă, dar filmul e mai bun de atât.

Tien (Tony Yang) este un tânăr inocent care caută dragostea în marele oraș Taipei. În prima seară, după o întâlnire nesatisfăcătoare, Tien se refugiază într-un bar gay unde-l vede pe Bai (Duncan Lai), cel mai dorit bărbat de acolo. Bai nu mai crede în dragoste ca urmare a tuturor relațiilor eșuate de până atunci, așa că nu e nici pe departe interesat în vederea începerii unei relații serioase. După câteva întâmplări amuzante și cu puțin ajutor din partea pritenilor lui, Yu, CC și Alan, Tien își face sentimentele pentru Bai auzite. Cum răspunde Bai sentimentelor lui și ce se întâmplă, desigur, vă las pe voi să descoperiți.

Filmul este mai mult decât amuzant, dar are și o doză de seriozitate și te ține lipit de ecran pe toată durata vizionări. Asta, desigur, dacă printre genurile voastre favorite se află comediile, filmele romantice si BL-urile.

Sper că v-am trezit interesul și vă urez vizionare plăcuta!

_______________
Editat: 21 Martie 2014

2 comments :

  1. Ai no kotodama ai privit? Intreb si eu. Cred ca astea sunt singurele doua care sa nu dea inspre j-dramas si sa-ti faca mintea praf :)
    Am sa-ti recomand unul cu crima si suspans, cand imi amintesc cum ii zice.
    Huggles!

    ReplyDelete
  2. Yup, am privit Ai no kotodoma si mi-a placut. Am dat de el din greseala *laugh* Cautam altceva, A Frozen Flower pe care inca nu am reusit sa il privesc *laugh*.

    Crima si suspans? Sounds sweet.

    Hugs'n'kisses!

    ReplyDelete