A Frozen Flower

Am văzut filmul ăsta acum mult timp. A Frozen Flower este un film istoric, o dramă care mi-a plăcut foarte mult. Când vine vorba de seriale coreene, acestea nu sunt printre alegerile mele, dar filmele coreene sunt printre preferate. De fiecare dată sunt captivată de expresivitatea actorilor și acting-ul fără cusur.

În această dramă ne este prezentată relația dintre împaratul Coreei de la acea vreme, undeva pe la anul 1392, și generalul sau, Hong-Lim. În schemă intră și împărăteasa, iar lucrurile iau o întorsatură neașteptată. Cei trei sunt prinși într-un triunghi amoros care poate avea consecințe grave.

Urmărind trailer-ul filmului mă face să vreau să îl vizionez din nou. Mă frustrează puțin faptul că nu pot să pun în cuvinte toate simțămintele pe care mi le-a dat acest film, dar îl recomand. Este un film captivant, un film foarte bun din mult mai multe puncte de vedere pe lângă cel actoricesc. Din partea mea are 10/10.

A Frozen Flower a primit și trei premii.
  • Cel mai bun actor în 2009 la PaekSang Arts Awards (ediția 45) pentru Joo Jin-Mo care joacă în rolul împaratului
  • Cea mai bună muzică în 2009 la Daejong Film Awards (ediția 46)
  • Cel mai bun design artistic tot în 2009 la Daejong Film Awards (ediția 46)
Aici este și trailer-ul filmului.


Vizionare plăcută!

No comments :

Post a Comment