Wish...



I wish...
I wish that the thing that happened yesterday to be a dream.
I wish like things to not be so bad.

Este cam aiurea când nu eşti sigur pe ziua de mâine, nu? Îmi simt ochii grei şi mi-e somn. Vreau să dorm şi totuşi, nu vreau să dorm.

Poate că nu va fi aşa de rău. La urma urmei, nu ar fi prima oară când mi se spune asta, când analizez această opţiune, dar asta nu schimbă faptul că lucrurile stau cam rău.

Sunt optimistă, totuşi, şi cred că este doar ceva care se va rezolva, aşa cum s-a mai rezolvat. Nu este singura variantă aşa că...

Mi-e somn... Mi-e foarte somn şi cred că răcesc. Nu vreau asta.
Îmi simt ochii grei şi umflaţi. Aiurea senzaţie.

Vreau să fac atât de multe, dar nu reuşesc să îmi gestionez timpul şi mai vreau să fac unele lucruri care s-ar putea să nu fie posibile. Dar poate că într-o zi...

It really sucks when you are not certain about tomorrow, and I have a crazy teacher at arts...

Aberez. Din nou.

No comments :

Post a Comment