New blog adress

http://blowing-time.blogspot.com/ aceasta va fi noua adresă a blogului. Voi păstra toate postările, dar din diverse motive, am hotărât să schimb adresa.

Nu ştiu dacă asta va afecta ceva (de fapt, la cât de insignifiantă sunt eu, sigur nici blogul meu nu este de mare interes), dar postez pentru orice eventualitate.

Ahh... Este groaznic să vrei să faci multe lucruri, dar să nu poţi face nimic. Mă simt ca într-o cuşcă şi parcă se strânge tot mai mult în jurul meu. Mii de mulţumiri că există cărţile altfel aş fi cu adevarat pe punctul de a muri sufocată de această cuşcă imaginară, dar atât de răspândită în bieţii mei plămâni.

Aberez, ştiu. Oricum nu contează.

Take care!

4 comments :

  1. Very nice! :* Sa fie de bine schimbarea :D
    Abia astept sa nu mai fii laptopless, iar cand te plicti, mai scrie cate ceva pe blog.
    N-am ce manga sa iti dau azi, ca duc si eu lipsa :P dar ma revansez mai tarziu. Spune-ne ce citesti. Cartarescu? (I don't like very much) sper ca nu au bagat asa ceva prin manuale. Brrr...
    'nyways :*:*:*:*:*:* kissu

    ReplyDelete
  2. Okay, this is something. o_O

    In manualul de clasa a X-a este o poezie de-a lui Cartarescu ("O motocicleta parcata sub stele" pe care o si am postata pe aici :D ) si exact Cartarescu citesc. :D How did you know?

    Mie imi place cum scrie (well, are anumite idei pe care le tot repeta si asta nu ma incanta, dar e okay).

    As posta mai des pe blog, chiar vreau, dar ma enerveaza ca nu pot sa pun imagini. Y_Y
    Si eu abia astept sa nu mai fiu laptopless.

    Thanx! Wuv ya! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    >:D< >:D< >:D<

    ReplyDelete
  3. Postasei la De-moment mai demult ce citesti, si am retinut. :D Imma stalker (mwahahaha)
    >:D< Eu nu o sa am net deloc o vreme cat o sa ma mut. Asa ca voi avea si eu de suferit in curand.
    :*:*:*:*:*:*:*:*:* wuv ya too!

    ReplyDelete
  4. Good luck with the moving stuff (as in hurry)

    wuv ya!

    ReplyDelete