Sex Therapist

Această manga (care face parte din mangaurile mele preferate) are şapte capitole. (Da, este yaoi, so stay away from it if you don't like it!). Capitolele sunt:
1 Sex Therapist
2 A Man Who Dreams
3 The First and Last Man
4 Sweet Man
5 Prince of the Ice
6 Timid flower
7 Free-F@#%ing Father

Fiecare capitol are o poveste, iar personajele se schimbă, cu excepţia unuia (yeah, it's that cute guy from the image).
Hmm... nu cred că aş putea să aleg anumite capitole care mi-au plăcut cel mai mult. Toate sunt cute and... speshal(just try to image the last one).

Ce să mai zic? Că de povestit, nu o povestesc. Am citit-o cu interes si cu plăcere. Este foarte drăguţă şi deşi la început am fost puţin confuză (read it if you wanna know why) a ajuns să îmi placă foarte mult.

Happy reading!

2 comments :

  1. Daca tot ai pus link-ul, ma pun sa re-citesc. Am citit-o mai demult, cred ca o am inca prin dosarele mele cu manga yaoi. :*:*:*:*
    Are si ceva mister, plus un threesome, daca tin eu minte. E numai buna de savurat.
    Arigatou! >:D< wuvs! :*:*:*

    ReplyDelete
  2. Yup, este si un threesome pe acolo. Happy readintg! (cred ca ai recitit-o deja)

    Wuv ya!

    ReplyDelete