Caged Slave

written by Yuiko Takamura
illustrated by An Kanae

Pentru început vă avertizez că s-ar putea să aberez puţin... puţin mai mult. Până nu scap de blocajul ăsta îngrozitor care inundă toate domeniile, voi abera într-un mod... aberant (see? see?) Hmm... poate şi ceva exagerare.

Tocmai am terminat de citit această nuvelă yaoi şi dacă aş fi cât de cât normală (n-am idee ce se întâmplă cu mine şi asta cred că este cea mai enervantă parte) mi-aş lua câteva minute să o recitesc în gând să îmi readuc aminte de tot ce mi-a plăcut şi să am un zâmbet stupid pe buze, dar... las asta pe mai târziu.

La un moment dat când citeam nuvela mi-am zis aşa: "Dacă se întâmpă asta fac urât". Ce sau dacă s-a întâmplat nu vă spun. Aş distruge tot farmecul cititului. Apropos de asta, nu este enervant să vezi pe cineva citind prima oară sfârşitul unei cărţi? Ce rost mai are să o citeşti dacă ştii deja sfârşitul? Unde mai este surpriza (după care eu tânjesc atât de mult şi pe care o iubesc atât de mult) dacă ştii deja?

Am citit descrierea acestei cărţi pe un site pe unde era şi linkul de download, dar nu mergea aşa că am căutat-o, am găsit-o şi am citit-o.
Hai totuşi să spun câte ceva despre poveste; Tsukasa (care este adorabil), după ce este părăsit de iubitul lui (ticălos om), întâlneşte un bărbat în holul unui hotel şi sfârşeşte petrecând o noapte cu el. Acceptă să se întâlnească din nou cu el exact o săptămână mai târziu, în aceeaşi cameră (2703). Aceste întâlniri continuă, deşi Tsukasa nu ştie numele bărbatului cu care îşi petrece nopţile de vineri.
Ce se va întâmpla cu realaţia lor, dacă Tsukasa va afla numele, nu veţi afla de la mine aşa că vă las linkul de downlod.

Enjoy!

2 comments :

  1. Ai dreptate in legatura cu finalurile, multe recenzii au in ele spoilere, ceea ce ia din farmecul a ceea ce vrei sa citesti/privesti.
    Mi-a placut nuvela, si cum se aranjeaza lucrurile intre ei la final ^^
    Ca tot vine vorba de "caged" poate cand ai iar chef o sa citesti "Gentle Cage". E printre preferatele mele *I like ukes with long hair* you know that!
    Kisses&Hugs! :*:*:*

    ReplyDelete
  2. Ah, chiar nu ştiam ce să citesc acum. Am câteva nuvele prin PC pe care vreau să le citesc, dar nu am reuşit să mă hotărăsc asupra uneia.

    Anyway, mă apuc să citesc Gentle Cage. *grin*

    Tnx! *hugs* :*:*:*
    Wuv ya!

    ReplyDelete