Dolce

by Kitazawa Kyou
How should I start?

Am citit această manga aseară. La început am vrut să renunţ la ea, dar, datorită nu ştiu cărui motiv, am continuat să citesc. Şi bine am făcut deoarece mi-a plăcut mult.

(Just look at Usami)


Îmi place intriga şi grafica (ah, mie tot timpul îmi place plotul şi grafica).
Are mult prea puţine capitole, dar nici nu cred că ar fi trebuit să fie mai multe. Această manga merită citită, deoarece este incredibil de drăguţă. It really is.

Manga 'Dolce' urmăreşte poveştile a patru băieţi (ah, am uitat să spun că este o manga yaoi? My bad) angajaţi la un restaurant. Desigur că se axează mai mult pe unul dintre cupluri (şi zau că nu am nici o obiecţie), dar nici nu prea contează asta, neh? (Just read it and you'll understand what I mean).

Ah, am o micuţă, dar micuţă de tot, slabiciune pentru rapes aşa că asta cred că este partea care mi-a plăcut cel mai mult. (woops, that was a little spoiler)

If you want to read it, here is the link.

2 comments :

  1. las ca o sa citesc eu ^^ uu rapes scenes muahaha

    ReplyDelete
  2. Sincer sa fiu am citit si eu acest manga dar nu am reusit sai fac un articol deoarece nu prea ma pricepeam la sectiunea yaoi.

    Chestia dezamagitoare este ca aceasta manga nu are o actiune , pur si simplu este o poveste despre 4 chelneri (viata lor ca angajati)

    bafta la citit incontinuare si daa nu aveti ce face vizitati unul din siturile mele.

    ReplyDelete