Requiem For A Dream

Director: Darren Aronofsky
Writers: Hubert Selby Jr. (based on the book by), Hubert Selby Jr. (screenplay)
Stars: Ellen Burstyn, Jared Leto and Jennifer Connelly (imbd.com)

Am văzut acest film când eram în clasa a IX-a, adică acum doi ani. Atunci mi-a plăcut foarte mult, acum nu ştiu ce efect ar avea asupra mea, dar cred că m-ar încânta la fel de mult dacă azi l-aş vedea pentru prima oară.

Deşi îmi place atât de mult acest film, l-am văzut o singură dată. Nu obişnuiesc să revăd filme decât dacă sunt la TV pentru a n-a oară şi nu am nimic mai bun de făcut şi nu obişnuiesc să recitesc cărţi sau manga şi nu obişnuiesc să revăd animeuri. Totuşi, am recitit o carte, prima carte pe care am recitit-o: Travesti de Mircea Cărtărescu.
M-am depărtat de film; poate voi scrie un nou post pentru Travesti.

Requiem For A Dream este un film despre oameni şi despre droguri.
The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control. (imdb.com)

Ce credeţi că este mai grav? Pierderea unei părţi a corpului, pierderea libertăţii, pierderea sănătaţii mentale sau pierderea umanităţii?
Eu cred că toate sunt la fel de grave, depinde doar cum le priveşti.

Mai mult ca sigur acest film nu impresionează pe toată lumea la fel, poate pe voi nu vă impresionează cu nimic, poate că nu vă spune nimic, dar oare chiar contează asta? Nu, deloc. Nici pentru voi şi nici pentru mine.

Ştiu, dar nu am în sânge chestia asta pentru a-mi scrie împresiile despre ceva ce îmi place. Mi-e destul de greu să o fac (dar şi aici există o excepţie de care sunt kinda proud), dar poate că v-am făcut măcar puţin curioşi.

Enjoy!

No comments :

Post a Comment