Gentle Cage

written by You Shiizaki
illustrated by Kumiko Sasaki

Am citit nuvela asta de ceva timp, dar nu am scris depre ea pentru ca... De fapt nu am niciun motiv real. Nu fac o multime de lucruri pe care pot sa le fac si vreau sa le fac. Dar trecand peste chestia asta...

Gentle Cage este o nuvela foarte draguta (ai zice ca mi-a ajuns sa tot folosesc cuvintele "dragut", "simpatic" si "imi place", dar... nu). Am citit o parte din ea (ceva mai mult de jumatate) inainte sa mi se strice laptopul (asta a fost undeva dupa Revelion), apoi am stat noaptea sa termin de citit. Imi era chiar foarte somn, dar mi-am zis ca o citesc si am citit-o (mai am si eu momente de vitejie).

Unul dintre personajele principale, Itsuki, care este uke - I really love ukes - are parul lung la inceputul nuvelei si este pe acolo o imagine cu el si Tokiwa - yeah, the awesome seme from the novel - in baie unde i se vede parul lung cum ii cade in jos pe umeri ajungamd mai jos de talie, iar eu pur si simplu m-am indragostit de imaginea aia.

Ca o paranteza: Itsuki - pe langa faptul ca e uke - este pictor; cred ca am o chestie cu pictorii or something.

Itsuki si Tokiwa se intalnesc datorita dragostei lor pentru arta. (Am zis ca Itsuki este pictor, dar nu am zis ca Tokiwa este sculptor. Eh, am zis-o!) Si exista o oarecare atractie intre ei.

Prin diverse circumstante, Itsuki este nevoit sa rupa legatura cu Tokiwa si cu absolut toata lumea. Dupa opt ani cei doi se reintalnesc. Itsuki pare ca a devenit o papusa fara sentimente si fara voita proprie, dar Tokiwa incearca il faca sa revina la cel care a fost odata.

Credeti ca reuseste? Heh... Pentru asta, cititi nuvela. Link! Va asigur ca merita! (cu toate ca postul meu este oarecum incoerent, fara diacritice si pe langa)

2 comments :

  1. Am downloadat si eu asta...si tot din cauza ta am luat si "Caged Slave" si am inceput sa citesc si "Hakui no Shihaisha"...care-mi place la nebunie. <3

    ReplyDelete
  2. Wah! Nu-mi vine sa cred! Ma bucur ca te-am facut sa le downloadezi si ma bucur ca iti place 'Hakui no Shihaisha'.

    Si tnx pentru comentariu, credeam ca scriu fara efect. ^^"

    *hugs*

    ReplyDelete