Gravitation

by Maki Murakami


De mult timp vreau să scriu câte ceva despre primul anime shounen-ai pe care l-am vizionat şi din cauza căruia îmi place mie atât de mult yaoi. Nu mai știu când am văzut pentru prima oară acest anime, dar știu că mai întâi am văzut câteva secvenţe, apoi când animeul a fost redifuzat l-am văzut cap-coadă.

Când am văzut acele secvenţe nu mi-a luat prea mult timp să mă prind că Shuichi este de fapt un băiat care este îndrăgostit de o persoană de același sex. Am fost surprinsă, dar în cel mai pozitiv mod posibil. M-a făcut curioasă şi vroiam să văd mai mult, să știu ce s-a întâmplat cu acel băiat cu părul roz.

  Am fost foarte fericită când am văzut promo la TV (pe canalul A+) că acest anime va fi redifuzat. Evident că am recunoscut imediat personajele. 

Well, să vă spun cam despre ce este vorba în acest anime. Vă spun foarte puţin.
 
Shindo Shuichi este un tânăr care dorește să ajungă pe scena muzicală şi să aibă la fel de mult succes ca şi idolul său, Ryuichi Sakuma, solist al formației Nittle Grasper. Acesta, împreună cu prietenul său cel mai bun, Nakano Hiro, pun bazele unei formații numite Bad Luck.

 Într-o seară Shuichi întâlnește un bărbat de la care primește o critică destul de dură privind versurile pe care le scrie. Shuichi nu poate să treacă peste critică şi se gândește constant la acel bărbat care se dovedește a fi un faimos romancier pe nume Yuki Eiri. Shuichi reușește să intre în viaţa lui aproape forțat.

De aici nu vă rămâne altceva de făcut decât să vizionați animeul.
 
As a side note I say that îmi este greu să asociez personajele principale, Shindo Shuichi şi Yuki Eiri, cu uke şi seme (pentru cine nu știe, Shu este uke, iar Yuki este seme). Nu știu exact de ce. Poate fiindcă acești termeni mi se par lipsiți de romantism, iar Gravitation are destul romantism la care se adaugă şi drama, dar şi comedia sau poate pur și simplu fiindcă atunci când am vizionat animeul, nu știam de existența acestor termeni. 

Și că să concluzionez cumva... Pot să apară o mulțime de animeuri cu diverse teme şi cele mai atrăgătoare personaje, dar nu cred că va reuși vreun anime să ia locul pe care îl are acum Gravitation. Sunt oarecum legată de acest anime.

Aici puteți viziona animeul (are doar treisprezece episoade, din păcate) și OVA.

4 comments :

  1. Tot GRAVITATION a fost si primul meu shonen-ai. Si l-am revazut de n ori. Apoi am vazut LOVELESS. Si dupa au urmat multe altele. Si am devenit o obsedata de shonen-ai si yaoi. =))

    Back to Gravi...
    Shuichi si Yuki chiar sunt grozavi...pe toate planurile. Si chiar daca sunt asa diferiti, se potrivesc. Sau asa mi se pare mie. :D
    Oricum, animeul e de nota 10+++!

    ReplyDelete
  2. Then that makes us two. ;)) Si mie mi se pare ca Shu si Yuki se potrivesc. Nu pot sa nu ador animeul asta si ii acord aceeai nota ca si tine. :)

    Uh, si Loveless este un anime dragut. ^_^

    ReplyDelete
  3. Gravitation :x cum sa nu-mi placa. L-am urmarit de 3 ori si l-as mai urmari de inca atatea ori pentru ca pur si simplu, in acest momnet o consider cea mai reusita love story. Pur si simplu e originala si arata faptul ca dragostea e dincolo de prejudecati :x e o viziune care merita apreciata
    PS: si la meh e primul anime shonen ai urmarit. Dar eu ma lasam de yaoi/ shonen ai daca nu ma intoxicai uh :x

    ReplyDelete
  4. Ahh... You owe me! L-am vazut doar de doua ori *cough*. Daaarrrr, poate l-as fi vazut si eu de mai multe ori daca as fi putut... *grin*
    Still, Gravi ramane my no.1 shounen-ai anime. *smile*

    Uhh... Nu regret ca te-am intoxicat, Shuu, dar ma bucur ca a iesit bine (a.k.a. iti place and stuff)

    Lots of huuuugssss!

    ReplyDelete