Girugamesh

Intr-o zi vorbeam cu cineva despre Girugamesh si am realizat ca nu aveam nicio melodie de-a lor in PC, asa ca am descarcat ceva melodii. Dupa ce le-am inaugurat (a.k.a. sa ascult toate melodiile fara pauza) am repetat 'inaugurarea' si am ramas cu un fix pe cateva melodii. Astea ar cam fi: Fukai no Yami, Fu Junai (L), Having Betrayed Is Why, Glamorous Sky. Well, mai sunt melodii care imi plac, dar nu le voi insira acum pe toate.

Aceasta fomatie a luat nastere in anul 2003 in Chiba, Japonia, iar primul lor single major se numeste Kaisen Sengen, care chiar este o melodie foate draguta (cel putin mie imi place).
Membrii actuali ai formatiei sunt Satoshi (vocal), Nii (chitara), Shuu (chitara bass), Яyo (tobe).

Nu stiu ce as mai putea sa spun. Acum ascult melodia Kanaenu Yume. Girugemsh are un ritm... Melodiile se aud intr-un mod placut si sunt potrivite cam pentru orice stare spirituala. Sincer, nu stiu prea multe despre ei, pentru postul asta (ca sa zic primul single si membrii fomatiei) am dat un search pe Google. De obicei, toate informatiile astea mi se blocheza undeva in minte.

Faptul ca ii aud si ca imi plac melodiile imi este suficient, nu prea ma intereseaza nici genul muzical. Le stiu numele (formatiei), stiu melodiile si este okay pentu mine.

Si la urma urmei, la ce mi-ar folosi sa stiu absolut tot ce se poate stii despre ei? Chiar asta conteaza sau ce canta? Eu as alege a doua varianta. Las viata lor personala pentru ei, eu o am pe a mea si chiar nu am nevoie de a altcuiva, n-am nevoie sa devin o fanatica or something.

Bun! Gata cu aberatul. Va las cu o melodie ceva mai calma de-a baietilor. Enjoy!
Crying Rain

No comments :

Post a Comment