Tiziano Ferro

Pentru postul asta chiar nu voi cauta niciun fel de informatii despre Tiziano Ferro. Voi scrie absolut tot ce imi trece mie prin cap. N-am idee unde a fost nascut, cati ani are, ce culoare ii place sau daca are animale de companie. De curand si dintr-o intamplare (ce intamplare, n-am idee) am aflat ca este gay (de fapt, parca am vazut asta pe un alt blog...). Evident ca asta nu este relevant. Puteam la fel de bine sa nu stiu asta asa ca nu conteaza acest detaliu. Zic doar asa...

De ce scriu eu despre Tiziano Ferro acum? Pentru ca, profitand de starea buna a Internetului meu care rareori imi da voie sa vizionez ceva on line, am trecut in revista cateva melodii ale unor formatii (printre care Erreway si Juanes) pe care nu le-am mai ascultat de mult si care acum cativa ani imi provocau o nespusa placere sa le ascult. Si acum imi face placere, dar m-am orientat mai mult spre formatii japoneze si nu mi-a mai stat gandul la acestea. Mi-am adus aminte si de Tiziano Ferro, de melodia Stop! Dimentica care, evident, imi place si m-am oprit la melodiile lui ascultand mai multe. Asa am dat si de Le Cose Che Non Dici si Non Me Lo So Spiegare pe care nu le stiam si am ajuns la concluzia ca imi plac mult.

Atat. Vroiam doar sa pun linkurile acestor melodii si sa spun ca imi place Tiziano (de la voce, genul de muzica cantat si limba. Desi nu stiu italiana, imi place cum suna).

Enjoy!

2 comments :

  1. Si eu cand erm mai mica ascultam Juanes;)) chiar zilele trecute am auzit o melodie foarte veche care mi-a readus zambetul pe buze, care cam rar se face vazut in perioada asta.
    Nu am auzit de acest cantaret italian, dar...tocmai ascult una din melodi si incepe frumos.
    Asa mai aflu si eu ce iti place;)))
    Kissu:*

    ReplyDelete
  2. Da, Juanes a cam disparut din peisaj. :| Poate revine. :D

    Ma bucur ca iti place Tiziano. (^_^)
    :*:*:*:*:*

    ReplyDelete