Un Carnet de Bal

by Nitta Youka

Zilele astea am citit destul de multe manga yaoi si au fost chiar dragute. Le-am ales dupa titlu si am ales bine. Anyway, manga asta - pe care am terminat-o acum putin timp - m-a impresionat cel mai mult. Am avut senzatia ca citesc o carte, nu o manga. O carte care are o descriere foarte buna si captivanta.

Well, Masahiro, unul dintre personajele principale, a studiat peste hotare de la varsta de zece ani. Acum el preda lectii de eticheta si dans in Japonia. Fukaya, unul dintre studentii lui se arata interesat de el, dar interesul lui este si mai usor de observat cand priveste portretul lui Masahiro pe un carnet de dans. De aici se intampla o multime de lucruri intre Masahiro si Fukaya. Relatia lor se intrerupe la un moment dat din cauza fratelui lui Fukaya.

Nu prea am multe lucruri de zis - I really suck at it - despre manga asta, doar ca m-a impresionat mult. Sa urmaresc relatia lui Masahiro si a lui Fukaya si apoi sa stiu ce s-a intamplat cu cei doi intr-un final... Sincer, ma asteptam ca Fukaya sa moara sau sa nu il ierte pe Masahiro pentru ce i-a facut, dar nu s-a intamplat asa, iar ultimele pagini din manga au fost destul de emotionante pentru mine. De fapt intreaga poveste m-a emotionat datorita situatiei absolut irelevante pentru voi in care ma aflu. Yeah, yeah, my choice so I shouldn't complain!

Asaaa... Va recomand cu caldura aceasta manga pur si simplu superba. Enjoy! Link!

No comments :

Post a Comment