Alone

       Este cam aiurea ca două surori să fie îndrăgostite de acelaşi tip, nu? Pe unde mai pui că cele două sunt gemene şi nu orice fel de gemene, ci siameze. (De la începutul filmului am zis că nu contează care va fi finalul, dar să nu moară Wee. Well, finalul m-a surprins.)
       La începutul filmului mi s-a părut simpatică Pim (una dintre cele două) şi chiar mi-a plăcut de ea, dar de Wee mi-a plăcut mai mult (iubitul lui Pim). Pe de o parte pentru că este drăguţ, pe de altă parte pentru că personajul este simpatic, pare cu capul pe umeri şi este binevoitor.
       Când s-a îmbolnăvit mama lui Pim a început acţiunea, mai exact, Pim s-a reîntâlnit cu sora ei geamănă, Ploy, de care s-a separat şi care este... moartă. Drăguţ să îi facă o vizită, nu? M-a cam ţinut în priză filmul ăsta şi mă bucur că nu am fost dezamăgită având în vedere că vroiam să îl vizionez de ceva timp. Nu este unul dintre cele mai bune, dar mi-a plăcut.
       Cum ziceam mai sus, finalul m-a surprins puţin. Din zeci de scenarii la care mă puteam gândi, la asta nu m-am gândit, dar ce farmec ar fi avut să îl ştiu dinainte? (Eh, poate cineva s-a gândit la el, poate ce nu am vrut eu să îl ştiu dinainte... who knows?)
       Recomand filmul. Enjoy!
    P.S.: Nimic nu e ceea ce pare.

No comments :

Post a Comment