Loveless

       by Kouga Yun
A trecut ceva timp de când am vizionat Loveless şi mi-a plăcut mult. Auzeam - de fapt citeam - multe păreri privind acest anime şi tot vroiam să îmi înmulţesc lista de animeuri yaoi / shounen-ai văzute, aşa că am făcut ce am făcut şi l-am vizionat (yeah, din nou este vorba de netul meu simpatic).
       Ce aş putea să spun? În anime acţiunea se cam termină în plop, dar în manga se continuă. Nu am verificat, nu am citit manga, dar pentru mine a fost suficient animeul. Dacă ştiu prea multe nu e bine.
       Animeul Loveless are doar doisprezece episoade, dar au fost de ajuns să mă facă să mă îndrăgostesc de personajele principale. Soubi şi Ritsuka formează un cuplu minunat, iar comportamentul lor mi se pare justificat şi, poate, puţin drăguţ.
       Luptele din anime mi-au plăcut mult şi ideea de Fighter şi Sacrifice mi s-a părut drăguţă, să nu mai zic de ideea de Blank Fighter.
       Altceva care mi-a plăcut este grafica şi melodiile Michiyuki, Tsuki no Curse şi Tragedies (cred că asta era).
       Well, este un anime drăguţ şi îl recomand. Aici puteţi viziona animeul subtitrat în engleză, manga (care este ongoing) o puteţi citi aici, iar OST-urile le puteţi downloada de aici şi aici. De cel de al doilea site pentru OSTs am dat acum, de obicei îl folosesc pe primul pentru care trebuie cont pentru a downloada, dar este un site simpatic.
       Enjoy!
Sunt putin... grabita in postul asta, dar nu se observa, nu? *grin*

1 comment :

  1. 'Loveless' este un anime superb si foarte bun. E si psihologic, mai mult sau mai putin, si mie imi place foarte mult. Ritsuka este ala cu intrebari multe si ma fascineaza gandirea lui. Iar Soubi...well...devotamentul lui pentru Ritsuka este de admirat.
    Aaahh! Ce bine le sta astora impreuna! <3
    Kiki loves that couple! <3<3

    Clar voi revedea [pt. a nspea oara] animeul zilele astea. It's addictive! :D

    ReplyDelete