Sleeping with Money

written by Barbara Katagiri
illustrated by Sakuya Fujii
       Hello! De câteva zile vreau să scriu postul ăsta, dar nu am reuşit până acum. Sunt în pană de scris de orice fel, dar cred că îmi revin. De fapt, mă străduiesc să îmi revin.
       Am reuşit să trec peste dilema mea cu "cum flori de măr să mă chinui dinainte de Crăciun să citesc o carte (Idiotul de Dostoievski) şi să citesc o nuvelă în doar câteva ore?" Şi nu găsiţi explicaţia: ah, dar ţie îţi place yaoi aşa că se înţelege, pentru că nu e valabilă. Am vrut să citesc altă nuvelă, pe care o am pe lista de read de mult timp. Dar trecând peste.
       Cred că pot zice că oficial sunt îndrăgostită de Yakuza. Îmi plac personajele Yakuza din manga, din nuvele, din rpg şi îmi plac şi tatuajele acelea ale lor. They look awesome în my opinion. Mi se pare că au ceva special, acea atitudine care îi diferenţiază de restul. I mean, eu când spun Yakuza mă gândesc automat la un tip tânăr şi incredibil de hot sau la un tip bătrân, cărunt, foarte inteligent şi care are şarmul lui. Cei care nu arată aşa, automat nu au şi nu vor avea un post de conducere. Nah, asta e părerea mea despre personajele Yakuza.
       Şi evident că nu vă zic eu despre Yakuza doar de plăcerea de a zice, în nuvela Sleeping with Money este un astfel de personaj, un uke incredibil de simpatic şi mai este pe acolo şi un seme care te face să salivezi.
       Îmi place foarte mult nuvela asta and it made me all warm inside. Descrierea este superbă şi ăla da sex! Personajele sunt şi ele simpatice şi este o poveste foarte drăguţă.
       Oh, am zis că pe lângă faptul că eu nu-s în stare să citesc o carte de dinainte de Crăciun, atunci când am citit Sleeping with Money chiar nu aveam chef de nimic scris în engleză? Eh, v-am spus acum. Dacă nu mă credeţi pe mine cât de captivantă este nuvelă asta, aici este linkul de download. Enjoy!

2 comments :

  1. <3 Uh, am citit asta si la fel ca si tie, mi-a placut enorm! =.= mda, nu esti singura care citeste yaoi pe banda, si un roman il citesc in rate :)) yaoi e special, e yaoi in definitiv! >:)
    Si mie imi plac personajele yakuza, Asami din Viewfinder sau Kanou din Okane ga nai :-? ar mai fi dar nu mi le amintesc.
    Btw, daca tot ai ajuns la Sleeping with money iti recomand Esu (nu mai stiu daca ti-am zis de ea sau ai citit-o. It's great!)
    Kisses and lots of hugs! :*:*:*:*:* (from a yaoi crazed fan also) ;))

    ReplyDelete
  2. Daca nu ma insel mi-ai zis odata de Sleeping with Money printr-un pm. :-?
    Oh, cum as putea sa uit de Asami si Kanou? :x

    Am citit Esu si tu mi-ai zis de ea. :D De fapt Esu este primul novel yaoi pe care l-am citit si este delicios. Este o parte (the gun) pe care nu mi-o pot scoate din cap. :x

    Tnx! *hug*
    Take care of yourself! :*:*:*:*:*:*:*

    ReplyDelete