Diary of J. Relatii la distanta.

Really, nu imi place rozul. Nu atat culoarea in sine cat ideea de roz. Ideea ma termina! Sau ideile? Si chiar evit sa port roz. Well, asta si din cauza ca nu ar sta bine pe mine. Eu sunt facuta pentru negru, albastru, verde and stuffs like that. Ma plimbam cu un ex bf pe strada intr-o zi si am trecut pe langa o casa roz si am zis ca nu imi place. A ramas putin socat. Este chiar atat de dificil sa auzi o fata spunand ca nu ii place rozul? Ah, si cand eram mica imi placea. Bine, atunci imi placea pentru ca si restului lumii ii placea, iar eu nu eram nici macar in clasa I.

In schimb rosul imi place foarte mult. Cel mai mult imi place cand este combinat cu negru si combinatia asta de culori imi place cam de cand eram la gradinita. Am gasit acum ceva timp niste desene de-ale mele din acea perioada care mi-au confirmat asta.

Cand eram la gradinita vroiam sa fiu la scoala. In generala vroiam sa fiu la liceu si acum ca sunt la liceu, ghiciti unde vreau sa fiu. Da, probabil ati ghicit. Si de ce? Ah, motivele sunt o multime, dar nu am de gand sa le insir acum aici, le voi tine pentru mine. 

Postul asta este poate cea mai mare tampenie pe care o scriu pe aici, dar vreau sa il scriu.

Iarasi am facut schimbari. Nu, nu skinul blogului, asta a fost acum ceva timp. Am facut un alt fel de schimbari, schimbari care tin de... life? Sunt o persoana dificila. Chiar sunt. Uneori sunt dificila chiar si pentru mine. Si continui sa ma enervez singura gandindu-ma la o multime de tampenii. Nu cred ca e prea sanatoasa chestia asta. De parca as face eu ceva sanatos sau de parca as fi eu sanatoasa, dar asta este altceva. Chestia asta cum o schimb? As avea cateva variante in minte, dar nicio sansa. As mai schimba cate ceva la viata mea. Chiar as face-o.

Nu ma intrebati ce vreau sa spun in postul asta pentru ca nu vreau sa spun nimic. Doar aberez. Fac asta destul de des si, sincer, chiar imi place. Imi place sa aberez, sa rad si sa mi se falfaie de tot, toate si orice. Ma simt chiar bine ignorand diverse.

Sunt unele lucruri pe care nu pot sa le fac, dar pe care pot sa invat sa le fac. Problama este ca nu o voi face singura. Poate pentru ca sunt prea lenesa. Or who knows?

Cate sanse le dati relatiilor la distanta? Trebuie sa intreb asta, desi am mai intrebat. Senzatia pe care mi-o da relatia la distanta este... Pff! Nu gasesc un cuvant potrivit pentru asta. Este suficineta atractia... intelectuala? Cred ca asa este cel mai potrivit sa o numesc. Dar poate ca imi prinde bine.

Ah, nu detestati cand vi se inchid topicurile pe un forum fara motiv? Sau cand vi se inchide topicul deschis de voi deoarece mai exista un topic similar si nu se tine cont ca voi ati deschis primul topicul? Mie nu imi place chestia asta. Deloc! Si nu imi plac ipocritii.

Postul asta trebuia sa fie atat de diferit! Dar cand mi-a iesit mie ceva cum mi-am propus? Exact!

Darling, ignora ce am scris pe aici. Nu conteaza cu adevarat. Doar aberez intr-o noapte la ora patru. Sleep well!

1 comment :

  1. Cate sanse le dati relatiilor la distanta?
    frate... nu cred că vor merge niciodată / 1% din 100%, poate... sau cine ştie, doar în cazuri foarte speciale să funcţioneze treaba asta; sau dacă persoanele respective se văd din când în când, adică... ceva mai mult nu odată la o mie de ani

    Este suficineta atractia... intelectuala?
    Nu! :)) poate doar dacă ţi-a mai rămas doar intelectul sau dacă eşti cine-ştie-ce-geniu, deşi nici ăsta nu cred să fie cazul. So I think that... NO, nu e deajunsă atracţia intelectuală

    dacă mă întrebi pe mine, eu sunt împotriva relaţiilor la distanţă, mai ales acum când ... well we are young and restless. treaba e să trăim cât mai intens, nu să suspinăm după persoane la mii de km distanţă. really, not good at all
    punct.
    or well its just my opinion.

    Mie îmi place rozul deşi îl detestam când eram mai mică * laughs* şi roşu-i culoarea mea favorită. ♥

    ReplyDelete