Inception

    Acum ceva timp am reusit sa vizionez Inception, desi nu l-am asteptat cu nerabdare. Auzisem cate ceva despre el, dar nu foarte detaliat, deci habar n-aveam ce se intampla pe acolo. Totusi, imi trezise un oarecare interes.
    En fin, am vizionat filmul la o calitate proasta, dar nu asta conteaza, conteaza ca mie chiar mi-a placut. Dupa primele secvente ale filmului ma asteptam la cu totul altceva, ceva cliseic si rasuflat, dar ma bucur ca nu a fost asa. Ideea filmului mi se pare superba si imi place foarte mult ideea totemului. Nu stiu cum as putea sa descriu impresia pe care mi-a lasat-o totemul.
    Mi-a placut si inca imi place foarte mult o scena de prin prima jumatate a filmului (cred ca pe acolo e) unde Cobb isi observa totemul si era pregatit sa isi zboare creierii daca acesta nu se oprea (ca sa intelegeti asta trebuie sa vizionati filmul. Nu ma pun acum sa il povestesc).
    Efectele speciale sunt minunate! Imi place in special lipsa gravitatiei din anumite scene. Este superb sa privesti asa ceva. Cel putin mie mi-a placut.
    Poate ca exagerez, dar am vizionat filmul intr-o perioada in care mintea mea visa - intr-un fel sau altul -, asa ca s-a impletit bine cu filmul si se pare ca au ramas impletite.
    Altceva care mi-a placut foarte mult sunt nivelele (vis in vis) si trecerea timpului in acele nivele. Si sa nu uit sa mentionez ca mi-au placut actorii. Au interpretat foarte bine din punctul meu de vedere.
    Desigur, daca veti cauta pe Internet, veti gasi pareri diferite vis-a-vis de acest film. Chiar acum am citit o dezbatere pe undeva despre 'gaurile' din film. Desigur, s-au gasit raspunsuri si explicatii pentru toate intrebarile, so, daca ati vizionat deja filmul si aveti intrebari / nelamuriri, poate ar fi bine sa dati un search pe Google.
    Well, vizionare placuta!

P.S.: Se opreste! 
P.P.S.: scartaie postul meu...

No comments :

Post a Comment