Vechiul oras imperial

    de Yasunari Kawabata
    In sfarsit reusesc sa scriu asta! Vreau sa o fac de secole, dar nu mi-am putut misca degetele pe tastatura sa scriu postul asta.
    Asaaa... Am citit cartea asta acum ceva timp (ceva mult timp) si mi-a placut foarte mult. (e Kawabata, d'oh). Yasunari Kawabata are un stil incredibil de a scrie. Mie imi da o stare de relaxare si ma incanta sa citesc cartile lui (desi am citit doar doua - deocamdata - pot spun ca imi place foarte mult autorul), sa citesc despre Japonia.
    In cartea aceasta, Vechiul oras imperial, este vorba despre o fata care isi cunoaste sora geamana. (yeah, that's right) Dar lasand asta, ideea in sine parca nu ma atrage atat de mult cat ma atrage descrierea. (de fapt, cred ca scopul autorului a fost sa descrie Kyoto) Nici macar nu imi gasesc cuvintele sa spun cat de mult imi place.
   Oh, florile de cires! Va plac florile de cires? Mie imi plac foarte mult. Desi nu ma incanta rozul, florile de cires sunt superbe roz (well, florile de cires arata bine roz si rozul arata bine si atunci cand este langa / pe cineva anume, dar asta este pentru un post viitor. Am anumite reguli de postare pe blog, asa ca nu va pot spune despre asta cum. Plus ca putin mister nu strica, nee?) Si ziceam de florile de cires care sunt superbe.
 Chiar am vazut un cires minunat saptamana asta si m-am oprit cateva clipe sa ii fac doua fotografii (daca mi-as fi si dat seama ca rezolutia e setata la 320x240 ca sa o stetez macar la 800x600 era superb).
    Si faptul ca in carte se pomeneste de chimonouri este un alt aspect care imi place foarte mult! Dar oricum, ce scriu eu aici nu poate sa redea cat de minunata este cartea. Va recomand cu caldura Yasunari Kawabata. Enjoy!
  
 Da, stiu ca nu am prea scris despre carte...

3 comments :

  1. Am citit şi eu Vechiul Oraş Imperial; este o caret foarte simpatică şi ador stilul lui Yasunari Kawabata, e atât de liniştitor... am simţit, citind cartea aceasta, că am străbătut adevăratul suflet al Japoniei. Poate doar din cauza stilului, nu ştiu... cert este că mi-a plăcut enorm.

    ReplyDelete
  2. Da, sunt complet de acord. Si eu m-am simtit foarte aproape de Japonia cand am citit, ca si cum o bucatica din ea se afla in carte.

    ReplyDelete