The Rasmus

    Heloooo! (incercaere patetica de a suna happy)
    De ceva timp, o saptamana sau cam asa ceva, am un fix pe The Rasmus. Stiu formatia de foarte mult timp, dar abia saptamana trecuta mi-a trecut si mie prin cap sa downloadez ceva melodii. Anyway, baiatii canta foarte bine si imi face placere sa ii ascult. The Rasmus este una dintre formatile a caror fan inrait as putea fi. Dar exista Gackt care are o voce uimitoare si melodii care ma fac sa salivez si pur si simplu nu imi mai ramane loc sa plac si pe altcineva atat de mult. Really, Gackt e uimitor, dar sa revin la The Rasmus.
    Cred, nu stiu sigur, dar cred ca prima melodie pe care am ascultat-o de la ei este Sail Away si imi place foarte mult partea din videoclip cand Lauri se plimba pe plaja. Oh, si ceva info de la wikipedia. (nu va place situl asta?)
    The Rasmus este o formație rock finlandeză întemeiată la Helsinki în 1994, când membrii ei erau încă liceeni. Aceștia au fost inițial Lauri Ylönen (voce/compoziție), Eero Heinonen (bas), Pauli Rantasalmi (chitară) și Janne Heiskanen (tobe), însă Heiskanen a părăsit formația în 1998, fiind înlocuit ulterior de Aki Hakala.
    Now, fugiti sa ascultati ceva melodii ca sa hotarati daca va plac sau nu. Well, poate ati hotarat asta deja. Btw, melodia In the Shadows este superba. (according to me)
    Enjoy!

3 comments :

  1. "incercaere patetica de a suna happy" - Lol! Cutee! :)) Mi-ai adus aminte de Rasmus! Mi-au placut toate single-urile lor, dar in special trioul cu Villie Vallo si Apocaliptica <3

    ReplyDelete
  2. Buna^^ SO...in categorie de muzica eu is cea mai jalnica:)) nu prea ascult decat asa..putin, dar am sa ii ascult si am sa ti zic parerea mea pe mess, dar sunt sigura ca orice iti place tie e " Marfa buna"( ma simt ca la o reclama care promoveaza drogurile :-?? ce aiurea :D ) kissu

    ReplyDelete
  3. Vallo~
    Now I am drooling. =p~

    'Marfa buna' ma duce cu gandul la altceva si nu este tocmai permis minorilor. :D
    S-ar putea sa iti placa baietii. ^^

    ReplyDelete