We ♥ it

So yeah, vreau sa imi fac reclama. Lol! The thing is, mi-am facut cont pe un site dragut, numit We Heart It. Situl este destul de simpatic si probabil sunt unele asemanari cu tumblr.

Nu am cont pe tumblr si nici nu vreau, dar din cate am inteles, pe tumblr fiecare isi face cont si posteaza diverse imagini. De fapt, le reposteaza, ceea ce e asemanator cu ce se face pe WHI. Si daca am mai inteles bine, aceasta se face printr-un buton al tumblr de genul like-ului sau share de la facebook. Daca nu e asa, feel free to correct me. La We Heart It e  diferit. Se poate descarca un buton pentru browser si cu ajutorul butonului sa postezi imagini de pe orice site pe WHI. As asemana situl cu un forum, fiecare are un cont, dar toate posturile sunt acolo, pe We Heart It, nu sunt rasfirate ca la tumblr. Dunno, mie mi se pare mai dragut asa.

Also, pe We Heart It, iti poti face seturi de imagini. Dai un nume setului si postezi imaginile potrivite in acel set.

Anyway, mie imi place situl si da, probabil explicatiile mele sunt total neinteles. I'm not good at it. Visit the site, maybe you'll like it.

4 comments :

  1. In sfarsit iti pot vedea postarea cu We heart it! <3 mi-am facut si eu cont acolo pt ca imi pot strange pozele de la blogurile fashion n stuff. Imi place situl, desi am un cont tumblr, acela nu stiu, nu ma prea atrage. Ca si wordpress, mi se pare restrans, inside the box, nu outside the box. :*:*:* ai dat explicatii destul de bune, don't worry. >:D< wuvs!& hugs!

    ReplyDelete
  2. Da, stersesem postul. ^^" Nu mi se parea ca arata bine, cred ca skinul era de vina (tot vroiam sa il modific ^^" )

    Nici pe mine nu ma incanta tumblr. (yeah, am mai spus asta :)) ) We heart it is really great, plus ca imi cam place butonul acela simpatic pentru share photos. ^^

    Wuv ya too! >:D< :*:*:*

    ReplyDelete
  3. M-ai făcut curioasă o.o
    Clar, îmi voi face şi eu cont *laughs*

    *huggies*

    ReplyDelete
  4. Aww, ma bucur ca esti curioasa si ca iti vei face cont. ^^ Sa imi spui cum ti se pare. *hugs*

    ReplyDelete