and Bloggin'

So, mi-am facut cont pe un site, unul pe care am dat de o micuta neplacere, asa ca am trimis un mail adminilor. Mi s-a raspuns rapid la mail, am mai trimis unul, mi s-a raspuns de asemenea, dar aici este partea cel putin interesanta. In mail mi se spune ca se pare ca una dintre optiunile sitului nu se poate folosi pe, desigur, blogspot. 

Am intrat la intrebari frecvente pentru a cauta acel help centre si poate sa le spun celor de la Blogger de acea neplacere, dar si de comentarii. Am dat de help centre, doar ca mi se deschidea pagina de - care sa fie oare? - intrebari frecvente. Am mai dat click pe vreo doua linkuri, dar se deschidea aceeasi pagina.

Okay, am zis sa caut pe Google help centre si da, l-am gasit. De acolo am intrat pe la cateva chestii ca sa pot sa postez si eu ceva. (Reporting a bug > Comments/Backlinks > Known Issues with Comments >  Report your issue here > Post a question). Mi-am scris username-ul (Ayase), am dat si accept la terms of service si privacy policy, dar se pare ca username-ul nu il pot folosi, el fiind deja folosit de alt user. Okay, deja spusesm ca pe altundeva nu mai intru ca sa postez chestia asta, dar am mai vizitat Known Issues with Comments si pe acolo era un link. Pe linkul respectiv, am dat de asta:
We're investigating reports of users not being able to comment on IE8/9 from the embedded form. We hope to have a fix out shortly, but in the meantime we encourage admins to switch to either the full-page or pop-up forms which should be working without issue.

Thanks for your patience, and we'll make sure to update this post as soon as we have more info.
So, pe romana, stafful Blogger stie de chestia cu comentariile si cica le rezolva si fac ei asta din 6 octombrie 2011, data la care a fost postat ce am scris in quote. Okay, dar ei stiu ca problema e la Internet Explorer, variantele opt si noua, asa ca mi-am zis eu, citind si alte posturi de acolo, sa intru pe un link si sa la spun ca si la Mozilla si alte browsere este problema. Mozilla Firefox, nu specificasem. Linkul l-am luat de pe aici:
Today, we became aware of a bug affecting Blogger's comment feature. Within four hours of identifying the bug, we began to roll out a fix to all users affected. We take Blogger issues very seriously, and sincerely apologize for any inconvenience caused. The bug has been fixed; if you're still experiencing problems, please post details in our Help Forum.
Postul este din data de 1 mai 2009. Am dat click pe linkul respectiv si dau de chestia asta:
Nu puteţi să vizualizaţi conţinutul grupului sau să participaţi la acest grup, deoarece nu sunteţi un membru în momentul de faţă.  Puteţi deveni membru numai pe bază de invitaţie.
Trebuie să fiţi membru al acestui grup pentru a-i citi arhiva.
Acest grup este doar pentru invitaţi, astfel încât nu vă puteţi înscrie. Cu toate acestea, puteţi contacta proprietarul.
Am dat click si pe linkul acela ca sa contactez proprietarul si dau de:  
Ne pare rău...  

Nu aveţi suficiente drepturi pentru a vedea această pagină.  
Vă rugăm să reveniţi la pagina principală.
Chestia asta mi se pare... minunata. Cred ca astia de la Blogger s-au plictisit si nu mai au chef sa se ocupe de platforma.

Si parca pana sa se faca acel update, totul mergea cat de cat bine. Zau ca mi se pare tipic romanesc, desi nu cred ca Blogger este creat de un roman. Nu stiu cine i-a pus bazele si nici nu ma prea intereseaza, dar tot oarecum amuzant e.


2 comments :

  1. Si eu am avut probleme cu pagina la comentarii, pt ca nu se puteau lasa, si le-am pus in pop-up. Pt unul din bloguri, la celelalte e totul in regula. Si eu am avut probleme cu blogger, pe care nu si le-au rezolvat, asa ca le-am rezolvat singura. Cand nu mi-au mai dat spatiu pe picasa, pt ca, chipurile, epuizasem tot spatiul lor si trebuia, logic, sa cumpar, mi-am mutat frumusel pozele pe un site photoshare si gata! probabil au impresia ca platforma lor fiind mai simplu de folosit (pt mine e simpla si pt ca iti ofera posibilitatea sa schimbi multe la ea) au impresia ca toata lumea e a lor. :)) dar s-ar putea sa ai dreptate, e destul de "romanesc" ce se intampla.

    ReplyDelete
  2. Mie mi-a afectat ambele bloguri si pe cel pe care incercasem sa il fac. Well, m-am conformat si eu. Spatiu pentru imagini... Ar fi dragut din partea lor sa ma lase sa le pun. ^^"

    Wuv ya! :*:*:*

    ReplyDelete