Books...

Am gasit aceasta leapsa pe Blogul lu' Iulian si am hotarat sa o postez pe aici. Este o leapsa destul de simpatica, zic eu. Cine mai vrea, poate lua aceasta leapsa.

1. Când cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau îndoiti paginile?
Semne de carte. As putea spune ca tin destul de mult la carti, inclusiv manuale, si nu imi place ca paginile sa fie indoite sau scrise.

2. Ati primit în ultimul timp o carte drept cadou si daca “da” care a fost aceasta?
Am primit carti... Nu prea stiu care e recenta, thoug, dar as zice ca Strigatul Inabusit de Kenzaburō Ōe si Vechiul Oras Imperial de Yasunari Kawabata.

3. Cititi în baie?
Nope.

4. V-ati gândit vreodata sa scrieti o carte si daca “da” care ar fi fost aceasta?
Pfff... N-as zice chiar asa. Imi place sa scriu, dar sa scriu o carte...

5. Care este cartea preferata?
A se citi cartile preferate? Imi plac multe carti si probabil as scrie pe aici cam toate cartile pe care le-am citit. Nu sunt prea multe, dar fiecare carte are ceva care ma face sa imi placa.

6. Va place sa recititi unele carti? Care ar fi acestea?
Nu prea recitesc. Nu am aceeasi satisfactie si nu prea pot sa recitesc.

7. Ce parere ati avea de o întâlnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
Ar fi o intalnire interesanta si probabil as vrea sa ii ascult, sa imi spuna cate ceva despre carti, personajele lor, cum isi creeaza personajele si poate sa imi dea ceva tips-uri.

8. Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine?
Daca mi-a placut mult o carte, atunci imi place sa vorbesc despre ea si vorbesc cu oricine este dispus (mai degraba dispusa) sa asculte, indiferent daca a citit sau nu cartea respectiva.

9. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
Autorul, titlul, pareri, recenzii, coperta si un rezumat micut, de obicei e chiar cel de pe coperta si fara spoilere.

10. Care credeti ca este o lectura “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
Asta nu prea stiu. Toate cartile trebuie citite, dar as tine cont si de gusturi. Nu stiu ce carte ar trebui neaparat citita de oricine.

11. Care este locul preferat pentru lectura?
Nu cred ca am un loc preferat. Daca este o carte interesanta, locul nici nu pare sa mai conteze asa mult.

12. Când cititi ascultati muzica sau lecturati în liniste?
Depinde. La scoala, de exemplu, ascult muzica, deoarece nu pot citi pe fundal de tipete. Si la muzica nu sunt prea atenta, dar este o varianta destul de functionabila pentru mine.

13. Vi s-a întâmplat sa cititi carti în format electronic?
Da si mi se pare destul de in regula.

14. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt împrumutate?
Si cumparate si imprumutate. Nu prea stiu daca mai mult cumparate sau imprumutate, dar oricum, cel mai important este sa fie o carte care sa poata fi citita cu placere.

           Enjoy reading! 

2 comments :

  1. Am uitat sa-ti spun ca am preluat leapsa <3 pt ca mi-a placut mult de tot, inclusiv raspunsurile tale!
    Imi place noul background cu Puka! E cute! Dar imi place in special backgroundul de la Dreamish! <3 it's amazing! Hugs&kisses!

    ReplyDelete
  2. Arigato, Xaara! >:D< I am glad you like them! ^^

    Am vazut leapsa pe blogul tau si ma bucur ca ai decis sa o scrii. Me likes it! You have nice answers too! ^^

    Hugs and kisses! >:D< :*:*:*

    ReplyDelete