Papa to Kiss in the Dark

Papa to Kiss in the Dark este un OVA realizat dupa un light novel scris de Ken Nanbara. OVA-ul are doua episoade, fiecare de vreo douazeci si sase de minute.

Mira Munakata este un boboc care, chiar prin primele scene ale OVA-ului, se indreapta spre Hakuou High School. Mira este indragostit de tatal sau, Kyousuke Munakata, iar cei doi sunt implicati intr-o relatie romantica, dar si sexuala. Mira este confuz in legatura cu aceasta relatie si inceara de-a lungul OVA-ului sa ajunga la o concluzie.

Cam asta despre asta ar fi vorba in OVA. Desigur ca ideea este ceva mai ampla, am tradus partea asta de pe wikipedia pentru a nu da prea multe spoilere, dar as putea spune si ca pe langa cele doua personaje mai apar unele si astfel se mai complica situatia. Papa to Kiss in the Dark este un anime si oarecum surprinzator.

La acestea as mai mentiona si unele scene foarte dragute. Unele mai sensibile si altele chiar amuzante. O scena care mi-a placut mult este cea in care... Uff... Nu vreau sa dau spoilere. Still, pentru cine a vazut OVA-ul, aceasta imagine are legatura cu acea scena care imi place mie.

Nu mi se pare un OVA prea complicat. Despre personaje as mai spune ca Mira, e un pusti simpatic care chiar tine la Kyousuke. Si Kyousuke este un tip chiar fermecator (personaj anime care are parul blond, if ya know what I mean), talentat si destul de grijuliu.

Desi nu mi se pare complicat OVA-ul, cred ca subiectul este unul destul de interesant, care are cam ce ii trebuie pentru a te face sa vrei sa vezi ce se intampla pe acolo. Conflictul interior al personajelor este foarte bun si consider ca ele, personajele, sunt destul de bine conturate, mai ales pentru un OVA unde parca nu se pune atat de mult accent pe detalii. La fel ca si intr-un one shot.

Grafica as putea spune ca nu m-a incantat foarte mult si nici nu prea mai stiu daca avea op si ending sau care erau melodiile. 

So yeah, recomand animeul pentru idee. Enjoy watching it!

1 comment :

  1. Oh...stiu scena. Personal imi place scena siropoasa de la final, cu ei pe iarba verde :)) Pentru fanii yaoi e intr-adevar un anime care n-ar trebui ratat. Grafica e alright, am vazut si mai rau. Subiectul e de light novel cum ai spus si tu.
    L-am vazut si re-vazut pentru ca este un anime simpatic si amuzant.

    ReplyDelete