Filantropica

Filantropica este o comedie regizată de Nae Caramfil, în rolurile principale fiind Mircea Diaconu, Mara Nicolaescu și Gheorge Dinică.

Acest film este unul de actualitate, aș zice. În rolul principal, Mircea Diaconu, este un profesor de liceu care se îndrăgostește de Diana, Viorica Vodă, numai că Diana era o fată cu pretenții și destul de diferită de un profesor de liceu.

Fiind îndrăgostit, Ovidiu, profesorul, are nevoie de bani pentru a o impresiona pe Diana. Încercând să dea unor scriitori cartea scrisă de el pentru a fi citită, Ovidiu află de un anume Pepe, Gheorge Dinică. Discută cu acest Pepe și așa devine unul dintre cei mai importanți 'actori' ai lui, Pepe fiind un fel de angajator al cerșetorilor.

Făcând parte dintr-un proiect de-al lui Pepe, Ovidiu devine 'soțul' Mirunei, Mara Nicolaescu. Împreună, ei vizitează diverse restaurante pentru a lua cină, sărbătorind un anumit număr împreună și reușesc să facă rost de sume mari de bani printr-un act bine pus la punct și emoționant. Astfel, simplul profesor de liceu o poate impresiona pe Diana, iar Miruna primește partea ei de profit. Desigur, și Pepe are partea lui.
 
Toate acestea se mai complică puțin pe parcursul filmului, astfel acesta fiind destul de interesant, dar și oarecum amuzant. Mi-a făcut plăcere să vizionez acest film și îl recomand. Am găsit și un link pe YouTube cu acest film, cred că este tot, așa că am pus linkul și aici. Enjoy!


2 comments :

  1. Suna interesant filmul, poate am sa il urmaresc si eu. Imi plac comediile, sunt chiar intrigata de filmul asta, avand in vedere ca e roman... Poate chiar o sa imi placa, oricum, cand o sa il vad, o sa iti spun ce parere mi-a lasat >:D<.
    Kissu :*

    ReplyDelete
  2. Este un film dragut si cred ca filmele romanesti chiar pot fi bune. Cel putin, acesta mi-a placut.

    Vizionare placuta si ar fi super sa iti placa. Sunt unele parti chiar simpatice.

    Te iube! >:D< :*:*

    ReplyDelete