Emoticoane japoneze

Chiar imi plac emoticoanele japoneze, sunt dragute si le cam prefer in defavoare celor de la messenger.

Fetele alea formate din diverse semne, paranteze si ghilimele sunt simpatice. Vreau sa scriu cateva emoticoane japoneze pe aici, care este emotia pe care o reprezinta si diferite forme ale emoticoanelor. Unele nu imi prea dadeam seama ce vor sa arate, ce emotie, de unele nu imi prea dau seama nici acum, asa ca vizitez putin si wikipedia. Nu prea stiu cum sa le scriu pentru ca parantezele si ghilimele pot face parte din emoticon

Well, o chestie pe care am priceput-o, nu chiar rapid, dar destul, este ca emoticoanele japoneze se scriu normal intre paranteze - ( ) - parantezele 'desenand' conturul fetei. Nu prea mai sunt folosite, anyway.

Un emoticon care imi place si pe care il folosesc destul de mult este ^^. Acest emoticon se scrie normal/original (^_^). Linia sau punctul dintr-un emoticon reprezinta gura sau nasul. Emoticonul este mai mult folosit ^_^ sau ^^. Desigur ^^ reprezinta ochii, iar emoticonul in sine reprezinta bucuria.

Folosindu-ne de aceste elemente putem forma un alt emoticon, si anume ^_^", ^_^' sau ^^", emoticon care reprezinta sweating, as in exasperated (am luat asta de pe wikipedia, parca suna ceva mai bine). 

Un alt emoticon care imi place si pe care il folosesc este >.< sau >_< care poate reprezenta suspiciunea, sarcasmul sau iratibilitatea. Cred ca il folosesc mai mult pentru sarcasm/iratibilitate, si chiar e un emoticon simpatic.

Ar mai fi emoticoane dragute ^_~ care reprezinta wink (si aici parca suna mai bine asa), -_- care reprezinta iratibilitatea sau faptul ca ceva nu amuza, T_T sau Y_Y sau ;_; care reprezinta lacrimile, O_O, O.O, o_O sau o.O care reprezinta uimirea, d(^_^)b care reprezinta ascultarea de muzica. Si ceva ce nu stiam, scrierea de multi ///, (///) poate indica jena, simbolizand roseala.

Well, emoticoanele astea sunt inspirate mai ales de personajele manga si anime japoneze. Desigur, desenate arata si mai dragut, cel putin mie imi plac.

Aici puteti gasi ceva mai multe informatii despre emoticoanele japoneze, dar si de alte feluri, iar aici puteti gasi o lista de emoticoane diferite.

Hugs!

3 comments :

  1. Si mie plac emoticoanele in stilul asta, pentru ca le folosesc des! ^^ despre asta am gasit un articol aici: http://www.japansugoi.com/wordpress/visual-guide-to-japanese-kaomoji-emoticons/

    lots of kisses&hugs!

    ReplyDelete
  2. Aww, that's so cute! <3 I so like it! Tnx for the link! >:D< :*

    Hugs! >:D< :*:*:*

    ReplyDelete
  3. le stiuuuu:X is super cuuuuuuuuuuuuuuute <3 <3 <3 :D

    ReplyDelete