Music!

Am mai subtilizat o leapsa, de data asta despre muzica. Am gasit-o pe mai multe situri, asa ca nu prea stiu ce link sa pun. Anyway, cine doreste, poate prelua leapsa.

1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
Din Romanaia... Nu prea stiu cine imi place. Mai degraba formatii, dar hai sa zicem ca Luminita Anghel sau Horia Brenciu ar putea fi solisti pe care ii pot asculta cu placere. Consider ca au voci destul de bune si melodiile sunt cat de cat dragute. Doar stim ca Luminita Anghel a obtinut locul III in anul 2005 la Eurovision cu piesa Let my try, o piesa care chiar imi cam place.

Din strainatate imi place, desigur, Gackt. Are o voce superba, am aproape toata discografia lui si imi plac concertele. Nu am vizionat prea multe filmulete cu el, asta datorita netului meu care nu vrea sa ma lase sa fac chestia asta, dar ce am reusit sa vizionez, mi-a placut. Mai zic si ca, pe langa voce, dans si fiind actor, Gackt canta si la o gama destul de variata de instrumente muzicale. 

2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
 
De la noi, trupa preferata... Nu stiu cat de preferata e, dar imi place Holograf. Dan Bittman are o voce buna, melodiile sunt dragute si e placut sa le ascult. As mai zice ca o trupa destul de buna de la noi este Voltaj sau Bosquito, mai ales datorita solistilor. Apreciez mult vocea si sa nu mai zic ca trupele astea chiar canta ceva ceva, nu doar la la la si doua acorduri de... Orga? A, si Cargo este o formatie simpatica.

Din afara imi plac mult the GazettE, Girugamesh, Nightmare si Buck-Tick. Mai sunt unele formatii pe care imi place sa le ascult. Imi place ritmul lor, a fiecareia, melodiile sunt simpatice, au un sound chiar bun si reusesc sa remarc si ceilalti membri ai formatiei, nu doar solistul. De exemplu, imi place mult Ni~ya, chitaristul formatiei Nightmare. Am salivat putin datorita faptului cum canta in melodia Raven Loud Speeeaker, vizionand si videoclipul.

3.Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
De la noi as pune toate fetitele astea care dau impresia ca ar canta. Nu stiu daca vreo trupa ar putea fi clasata ca cea mai slaba pentru ca majoritatea cantau bine ce cantau pentru perioada respectiva, in care au aparut. Acum mai sunt fetitele astea care isi folosesc decolteul siliconat si buzele botoxate pentru a da impresia ca ele spun ceva in melodii si ca au voce cat de cat. Desigur, nu e cazul unei anumite soliste care face parte dintr-o trupa si care nu are nici silicoane, nici botox, dar nici voce. Nu spun care e trupa pentru ca si asa a fost destul de 'promovata' in luna mai si chiar inainte de asta.

Cred ca scriu destul de mult la leapsa asta, dar chestia e ca nu am o cultura muzicala atat de variata, asa ca nu as putea spune care formatie este mai slaba decat alta. Asta si pentru ca ma bazez pe preferintele mele muzicale, fara sa tin cont de unele elemente necesare intr-o formatie buna, elemente de tehnica sau care mai sunt pe acolo. Cum am mai zis, cred ca majoritatea formatiilor sunt bune pentru perioada in care canta. Probabil fiind nevoie si de un public-fan.

4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Am fost fan al unor trupe. Primele doua nu stiu cat de fan pot spune ca am fost pentru ca eram destul de mica, dar imi placeau Usher si Tarkan. Well, baietii canta bine si imi mai plac, dar nu am mai prea ascultat melodii de-ale lor. Fan am fost al trupei Tokio Hotel si asta cativa ani buni. 

Ce inseamna sa fii fan adevarat? Pai, sa spun comportamentul meu. Ascultam zilnic melodii de-ale lor, am convins-o pe sora mea sa imi cumpere doua albume de-ale trupei, dat fiind faptul ca ea avea posibilitatea sa le cumpere, albumele ajungand mai rapid prin alte parti decat prin Romania, am facut rost de niste postere cu ei si am reusit sa le pun pe patru din patru pereti ai camerei mele si la TV ascultam melodiile si eram atenta la videoclip. Si inainte sa am posibilitatea sa descarc eu melodii si imagini de pe net cu Tokio Hotel, am rugat pe altcineva sa faca chestia asta pentru mine. Cat despre concerte, mi-ar fi placut sa asist la cateva, dar nu s-a prea putut face asta.

5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a. (in afara de trupa preferata).
Nu prea stiu pe aici cum sa zic, mai degraba trupe care m-au facut sa simt copilaria si acestea ar fi 3SudEst, o formatie pe care o ascultam destul de mult in copilarie, cred ca ar fi si Voltaj si Holograf. Voltaj ascultam pe la TV, iar Holograf si 3SudEst ascultam la TV, dar aveam si vreo doua casete. Oh, si da, stiu legatura dintre o caseta si un creion, chestie care imi cam place.

6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent.
Ar cam fi trupele de care am mai spus pe aici. Holograf si Voltaj cred ca ar fi cam cele mai rezistente. Cele doua trupe nici nu si-au schimbat prea mult stilul muzical si pot fi ascultate cu placere de unii dintre noi, care prefera si un alt fel de muzica.

7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
Habar n-am. Posibil sa fie Wakaba - Ashita Boku wa Kimi ni Ai ni Iku, nu sunt sigura. Oricum, melodia asta este endingul din animeul Sekaiichi Hatsukoi, un anime produs de aceeasi persoana care a produs si Junjou Romantica. Cele doua animeuri sunt destul de asemanatoare, dar ambele sunt simpatice si le recomand. Si melodia, ca despre muzica e vorba pe aici, mi-a placut de la prima ascultare. Tot vroiam sa o downloadez, dar nu o gaseam. Am downloadat doar versiunea din anime, apoi am subtilizat si cealalta versiune, de vreo patru minute, care chiar imi place. 

8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
Si asta habar n-am. Pe aici se organizeaza concerte la diverse evenimente, dar la un moment dat nu am mai prea putut sa asist. Ultima oara posibil sa fi fost la Bosquito sau Cargo sau Iris. Habar n-am. Oricum, concertele la care am asistat mi-au placut destul de mult si cred ca fiecare din aceste trupe au concertat de cel putin doua ori pe aici, Bosquito chiar recent. Si da, imi plac concertele. 

9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat). 
Chestia e ca nu prea stiu cine a mai concertat prin Romania. Cred ca mi-ar placea un concert de-al lui Yiruma. Ar fi un concert de pian super! De Yiruma am dat datorita colegei mele si imi place mult, canta super bine. Un alt artist care sa vrea sa concerteze in Romania nu prea stiu. Yiruma chiar mi-ar placea.

10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!  
Mistreated, misplaced, misunderstood,
Miss "no way, it's all good"
It didn't slow me down.
             Pink - Fuckin Perfect.
Melodia asta o stiu oarecum tot de la colega mea si imi place si parca as mai fredona si o alta melodie, Pink - Sober, dar banuiesc ca e in regula si asa.

No comments :

Post a Comment