DIAURA

Sunt destul de multe formatii, nu conteaza genul, bune, dar care nu sunt ascultate. Asta probabil pentru ca formatiile respective nu sunt promovate asa cum ar trebui. Am dat de o astfel de formatie si am zis sa spun cate ceva despre baieti. Formatia se numeste DIAURA si a fost lansata in Decembrie 2010, primul single, Shitsu Tsubasa no Seiiki, a fost lansat in Ianuarie 2011, iar primul album, Genesis, a fost lansat in Martie 2012. Desigur, au mai lansat cateva single-uri pe langa acestea. You can find them on wikipedia, from where I also get those kind of informations.

Membrii formatiei sunt Yo-ka, Kei, Shoya si Yuu. Se pare ca imi place Yo-ka, si nu m-am prea abtinut sa pun o imagine cu el pe unul dintre tumblr-urile mele. He looks kinda cute and also has a great voice.

Imi place melodia Lost November a formatiei si videoclipul este destul de simpatic plus ca imi pare diferit fata de ale altor formatii. Parca este ceva mai pasional — nu stiu daca asta e cel mai potrivit cuvant. Yo-ka, in special. Well, las linkul pe aici, what do you think?


Nu stiu prea multe melodii ale formatiei, desi poate ca ar trebui sa caut cateva, mai ales ca nu au foarte multe, dar chiar imi plac baietii. Am dat cam din intamplare de formatie, am vazut link-ul melodiei si am hotarat sa dau click pe ea. In my opinion, it really is pleasant to listen them.

Enjoy! Hugs!

3 comments :

  1. Numele meu este Alexandra si eu ador aceasta formatie,mai ales pe Yoka ,e si frumos si are o voce superba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Alexandra! Mă bucur că-ți place DIAURA. Într-adevăr yo-ka are o voce foarte bună. :)

      Delete
  2. Pentru comentariul anonim de la acest post.

    Multumesc pentru informatie, postul asta a fost scris prin 2012, asa ca nu stiam de faptul ca Yuu a fost inlocuit de Tatsuya. As publica comentariul, dar aleg sa nu fac asta dat fiind faptul ca ati scris numarul de telefon. Suntem totusi pe Internet. :)

    ReplyDelete