Kyuuso wa Cheese no Yume wo Miru

Tot vroiam sa scriu cate ceva despre manga asta, dar nu am prea reusit. Well, here it is. 

Kyuuso wa Cheese no Yume wo Miru este o manga diferita de multe pe care le-am citit prin cateva aspecte, incepand de la grafica pana la povestea propriu-zisa.

Manga scrisa de Mizushiro Setona ne arata un personaj, Kyouichi, a carui caracter l-a facut sa comita in mod repetat greseala adulterului. Intr-o zi, Kyouichi este contactat de catre un detectiv privat, nimeni altul decat Imagase, un fost coleg de facultate pe care nu l-a mai vazut de la absolvire. Acesta fusese angajat de catre sotia lui Kyouichi pentru a-i dovedi infidelitatea. Totusi, Imagase ii propune o intelegere lui Kyouichi: nu ii va spune nimic sotiei despre aventurile sale, iar in schimb ii vrea corpul. Fiind heterosexual, Kyouichi poate accepta asa de usor avansurile unui tip homosexual? traducere aproximativa de pe mangafox

In toate cele cinci capitole ale manga-ului, lucrurile devin mai complicate. Relatia celor doi se schimba treptat, iar in scena intra si un alt personaj. Desigur, nici sotia lui Kyouichi nu este lasata de-o parte. Toate aceste personaje in combinatie cu caracterul lui Kyouichi, il duc pe Kyouichi intr-un stadiu in care nu mai stie ce si cum sa faca. Toate schimbarile care se produc au un impact destul de puternic asupra lui, dar este el capabil sa vada ceea ce vrea cu adevarat? Poate el sa spuna nu atunci cand trebuie?

Relatia dintre Kyouichi si Imagase este expusa intr-un mod total diferit fata de manga-urile pe care le mai citisem. Kyouichi are o atitudine rezervata si oarecum respingatoare — desi nu stiu daca respingatoare e cel mai potrivit cuvant — fata de Imagase, pe cand Imagase isi dezvaluie treptat toate parerile si sentimentele actuale, dar si din timpul facultatii.

Celor cinci capitole li se adauga si capitolul extra, destul de scurt, dar care este si destul de simpatic.

Este o manga draguta, care expune relatia dintre doua — sau mai multe — persoane intr-un mod diferit fata de majoritatea si o recomand cu placere.

Link! Enjoy!

P.S.: Am senzatia, cand scriu despre o manga, novel, film, carte si altele asemanatoare, ca nu reusesc sa cuprind chiar ceea ce se petrece pe acolo si mai dau pe langa. Poate si datorita faptului ca nu prea scriu despre ele atunci cand le citesc sau vizionez. Pentru orice fel de luari de urechi si improscari cu rosii si oua, feel free to use the comment box. Arigato gozaimasu!

6 comments :

  1. Din contra, mi se pare ca ai punctat tot ce trebuia spus fara sa faci spoilare. >.< chiar ieri citeam tot asa un review la un anime parca sau film, nu mai stiu, si persoana care deschisese topicul *pe un forum, guess which* :)) spusese pe scurt exact cat sa te faca sa vrei sa privesti. Si altcineva a spus mai mult decat trebuia si mi s-a dus toata pofta sa privesc acel serial sau ce puii mei era. Absolut tot cheful, doar pentru ca a spus ce se intampla.
    Tocmai la un review mi se pare important, chiar daca ai privit totul si stii ce s-a intamplat, sa povestesti cat mai... nu succint, dar "razlet" posibil ca sa faci si pe altii sa isi doreasca sa citeasca sau sa priveasca.
    Adica trebuie sa lasi putin mister acolo, sa aiba farmec. Si, ti-ai atins scopul ;) don't worry!
    Kisses&hugs!

    ReplyDelete
  2. Wah. Arigato gozaimasu! >:D< :*

    I have that thing too. Daca stiu povestea nu am nicio pofta sa vad sau sa citesc ceva. :)) Cred ca am ghicit forumul ala. :))

    I am so glad that I managed to write an okay review. ^^ Chiar e o manga draguta. ^^

    Wuvs! >:D< :*:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salutare !
      Trec direct la subiect as dori toate articolele manga yaoi pe care le deti pe acest blog. As dori sa le expun pe blogul meu meu care se ocupa cu review-uri manga. Desigur voi posta sursa.

      http://miauti.blogspot.com

      Delete
    2. Hi!

      Aş prefera să scrii propriile review-uri şi eventual să pui şi linkul de la postul meu pentru o altă părere sau, dacă este nevoie de un suport, să te foloseşti de posturile mele, să iei anumite părţi din ele, caz în care să postezi link spre postul original. Let me know if that's okay. :)

      Succes cu blogul! :)

      Delete
    3. Pai as prefera sa ti iau articolul sa adaug cateva poze si sursa, deoarece imi este greu sa citesc ca baiat un astfel de gen. Sau doresti sa ma vezi cu o alta orientare sexuala :)))

      p.s. scriu review-uri dar nu astfel de gen :)

      de exemplu unu din articolele tale va aprea pe 21 noibrie.

      Delete
    4. That sux. Chiar aş prefera să se procedeze cum am spus în comment. So yeah, nu vreau să dau aşa articolele.

      Dacă citeşti manga yaoi te asigur că nu te transformi. ^^

      Well, succes!

      Delete