Some things

Nu am mai prea reuşit să scriu pe blog, deşi tot vreau să fac asta. Am şi câteva posturi începute pe aici, dar nu mă mulţumesc în niciun fel. Probabil am nevoie să exersez puţin. 

Nu vreau să spun ceva anume în postul ăsta, vreau doar să scriu ceva, în primul rând să scriu pur şi simplu şi în al doilea rând să exersez să scriu cu diacritice. O bună perioadă nu le-am avut pe PC şi foloseam un site pentru a le pune, diacritice.com, dar le-am recuperat şi nu mai sunt obişnuită să le folosesc.

Să zic şi ce am mai facut, huh? Nu ştiu dacă am mai zis asta, dar funcţiile blogului meu şi-au revenit. Tot ce se pare că a fost nevoie să fac a fost să schimb providerul de net. Şi sunt chiar mulţumită de asta. Ca un sfat, nu faceţi abonament la net la o firmă de telefonie mobilă. Ştiu persoane care au sau au avut Internet de la trei astfel de firme diferite şi niciuna nu a fost mulţumită. Printre ele, desigur, şi eu.

Vreau şi să îi mulţumesc Xaarei Novack pentru doua lucruri. Unul (sau chiar doi în unu) este bannerul pe care îl am pe blog. Când l-am pus chiar am avut senzaţia că blogul meu e complet. Îmi place foarte mult! Al doilea lucru este pentru postul Oja noastră cea de toate zilele. După ce am citit acest post am cumpărat o oja roşie, o nuanţă pe care nu am reuşit să o mai găsesc, dar care îmi place mult. De la oja roşie am încercat şi ojă verde şi galbenă. Chiar îmi place cea verde pe care o am şi acum pe unghii. Ca să vă fac să întelegeţi mai bine de ce apreciez atât de mult postul acesta, vă spun că eu obişnuiam să îmi fac unghiile cu negru, transparent şi alb în combinaţie cu negru. Aşadar da, trecerea de la culori neutre la această paletă e destul de bruscă pentru mine, dar îmi place mult. 

Cam atât cred că reuşesc să scriu în postul ăsta. Poate voi mai reuşi să scriu câte ceva, chiar mi-ar plăcea asta.

Well, take good care of yourself! Hagu!

No comments :

Post a Comment