Valentine's Day

Poate reuşesc să postez chestia asta până pe cinşpe' februarie că am uitat de vreo câteva ori ce vroiam să fac.

De Valentine's Day, stau acasă, mai citesc câte ceva, poate reţin şi ceva informaţie de care am nevoie şi probabil mai stau aiurea pe net fără să fac ceva util.

Aţi văzut logo-ul youtube? Eu acum am dat de el.
                                                                           Hai că e drăguţ. Mdeah.

De fapt, eu vreau să pun o melodie, de sezon. Nu ştiu dacă am nimerit-o chiar bine, dar enjoy!


(Poate postul ăsta mă motivează să mai postez ceva, la cum arată.)

2 comments :

  1. Da, ieri am intrat pe canalul meu de youtube si am vazut logo-ul. N-am fost atenta insa la cel de google, n-am observat daca au avut unul sau nu. :P
    Ai ales bine melodia. :3 si da, sper sa mai postezi ceva nou in curand. Wuvs&hugs! >:D< :*:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Dunno, nu cred ca cei de la google au avut un logo de sezon. :)) Nu am observat. xD

    Ma bucur ca iti place, also, ma straduiesc sa mai postez cate ceva. Si de cate ori am tot zis ca fac chestia asta... :))

    Wuvs and hagu! >:D< :*:*:*:*:*

    ReplyDelete