Liebster Award şi Leapşa


Cum am zis în postul anterior, am primit o leapşă de la Xaara Novack. Este, de fapt, premiul Liebster şi cu ocazia asta am primit primul meu premiu pe blog. Se pare că am început destul de bine primăvara asta. Şi conform informaţiei pe care am descoperit-o, Liebster Award se acordă doar bloggerilor care au mai puţin de două sute de membri. Adică, cei care urmăresc blogul vostru.

Acum să vedem şi ce presupune Liebster Award şi leapşa pe care o scriu.

Voi spune unsprezece lucruri despre mine, voi răspunde la cele unsprezece întrebări pe care le-a pregătit Xaara Novack şi voi scrie alte unsprezece întrebări pentru persoanele cărora le dau leapşa mai departe. La fel veţi face şi voi, spuneţi unsprezece lucruri, răspundeţi la întrebările mele şi formulaţi alte unsprezece întrebări.

Aşadar, să scriem leapşa!
Unu. Cochetez puţin cu GFX-ul, dar mai am unele chestii de învăţat şi de exersat. Oricum, îmi place mult să lucrez în PS.

Doi. Îmi place Asia, în special Japonia. La un moment dat am văzut din întâmplare câteva secvenţe dintr-un anime, Inuyasha, şi am devenit curioasă. Până atunci mai văzusem câteva, dar despre care am aflat mult mai târziu că sunt animeuri. Prin animeuri am dat şi de muzica japoneză şi de unele elemente din cultura japoneză. Toate astea au reuşit să mă captiveze.

Trei. Îmi place să citesc şi aveam o perioadă când citeam destul de mult. La un moment dat am început să fiu distrasă de Internet şi nu am mai luat vreo carte în mână. De fapt, am început de ceva vreme vreo două cărţi, dar nu am reuşit să le citesc.

Patru. Îmi place mirosul cafelei, dar nu beau cafea. Am încercat de câteva ori, dar este prea amară pentru mine, chiar şi cu multe linguriţe de zahăr, aşa că prefer Cappuccino. Nu am vreun brand preferat, cel de la tonomat este perfect. Beau destul de rar, totuşi, iarna asta mai beam câte un cappuccino ca să mă încălzesc.

Cinci. Nu sunt expertă în scrierea şi vorbitul corect în limba română, dar sunt unele greşeli pe care chiar nu le pot ignora indiferent de situaţie şi nu mă pot abţine să nu corectez persoana care face greşeala respectivă.

Şase. Anotimpul meu preferat este toamna şi după el, chiar în apropiere pe lista de preferinţe cred că este primăvara. Vara şi iarna bănuiesc că sunt pur şi simplu prea la extreme pentru mine, aşa că prefer aceste două anotimpuri mai echilibrate, să le zic aşa.

Şapte. Consider că nicio firmă de telefonie mobilă nu poate să ofere un serviciu Internet suficient de bun. Am avut o experienţă neplăcută, am mai auzit păreri, am comparat unele servicii şi recomand mai bine alegerea unei firme care chiar ştie cu ce se ocupă.

Opt. Sunt o persoană mai liniştită, prefer o ieşire la un film, o cafenea sau o cofetărie şi o discuţie interesantă. Locurile zgomotoase în care trebuie să strig la persoana de lângă mine ca să mă poată auzi nu mă atrag aşa de mult, deşi aş vizita un astfel de loc, dar având şi un motiv destul de atrăgător.

Nouă. Aş vrea să reuşesc şi să vizionez mai multe filme. Nu vreau o tematică anume, agreez cam orice gen de film, mai puţin cele de acţiune pline de clişee. La genul acesta de filme mă şi deranjează puţin faptul că în aproape toate trebuie să fie câte o poveste de dragoste.

Zece. Sunt cam sâsâită. De asta engleza mea sună puţin cam ciudat. Sau poate mi se pare mie ciudat pentru că m-am înregistrat citind ceva în engleză şi m-a cam surprins. Şi profa de franceză din liceu mă punea să-i repet un cuvânt pentru că o amuza cum îl pronunţ. Dar e bine, îmi place că vorbesc aşa.

Unsprezece. Am descoperit că mă simt super bine când fac ceva util. Dacă lenevesc şi ştiu că trebuia să fac o mulţime de lucruri şi unele dintre ele chiar ştiu că mi-ar fi făcut plăcere, mă face să fiu deloc mulţumită de mine. Oricum, mai am de lucrat la chestia asta.

Şi gata cele unsprezece lucruri despre mine. A fost mai fain decât mă aşteptam. Să trecem la întrebări.

1. Care este ultima carte citita?
Ultima carte citită cred că este ori Strigătul Înăbuşit de Kenzaburō Ōe, ori Vechiul oraş imperial de Yasunari Kawabata. Aşa cum am zis, nu am mai citit de mult şi nici nu mai ştiu care e ultima citită. Chiar ar trebui să mai pun mâna pe vreo carte.
 
2. Ai avut un vis/coșmar recent? Descrie-l.
Nu pot să fac asta. Visul pe care l-am avut aseară este prea ciudat şi prea matur ca să îl pot scrie pe aici. Da, mai am vise din astea şi nu ştiu dacă e bine sau rău că nu mă plâng de asta.
 
3. Ce film horror ai recomanda?
Nici nu ştiu. Nu am vizionat chiar aşa de multe, aşa că probabil ar fi altele mai bune. Totuşi, ca să recomand unul care nu e chiar horror, e ceva mai soft, e Alone, un film tailandez destul de simpatic.
 
4. Dacă ar fi să înveți o limbă străină nouă, care ar fi aceea?
Pe lângă cea pe care o învăţ deja, aş mai adăuga la listă mai multe limbi străine, nu aş putea spune doar una. Aş vrea să ştiu italiana, rusa, portugheza, coreeana şi poate franceza, deşi nu mă prea înţeleg bine cu ea. Şi mai sunt de adăugat, dar sunt doar la stadiul de idee.
 
5. Ce fel de ciocolată îți place?
Ciocolată cu lapte, aerată. Este cea mai bună după părerea mea. Îmi mai plac şi ciocolata cu lapte, cea cu alune sau amăruie.
 
6. Ce profesor ți-a fost drag, sau îți este drag (adică ți-a dat sfaturi bune și ți-a fost alături ca model)?
Am două profesoare dragi din generală. Una dintre ele era profa mea de română şi cealaltă de istorie. Nu aş putea spune că mi-au dat sfaturi în mod direct, deşi cea de română îmi mai zicea câte ceva şi mă făcea să îi învăţ materia, şi ambele au avut un rol destul de important în alegerea liceului la care vreau sa studiez, a profilului mai exact. Oricum, probabil ele nu ştiu cam ce efect au asupra mea şi încă le apreciez mult. Sunt două persoane calde care ştiau cum să îmi atragă atenţia şi să facă predarea materiei cât mai plăcută.

7. Ai vreo fobie? 
Cred că am mai multe fobii. Am ceva ce zic că se apropie puţin de agorafobie. Nu ştiu dacă e chiar asta pentru că nu ştiu exact cum se manifestă şi s-ar putea să fie pur şi simplu modul meu de a fi, dar cam asta ar fi descrierea. O altă fobie, care chiar cred că e fobie, este referitoare la o afecţiune pe care nici nu vreau să o menţionez. Vara asta am descoperit că s-ar putea să am şi ceva acrofobie când am urcat pe o chestie şi m-am blocat, a trebuit să mă ajute cineva să cobor şi nici nu era chiar aşa de înalt. Nu ştiu dacă este din cauză că nu aveam balustradă, dar nu cred că e prima oară când am senzaţa asta când sunt la o oarecare înălţime. Oricum, aflu eu şi asta.

8. Care este cea mai amuzantă întâmplare recentă?
Asta e o întrebaere destul de grea. Nu am nu ştiu ce întâmplări amuzante, chestiile amuzante se traduc prin câte o frază spusă aiurea intenţionat sau nu şi discuţii amuzante, discuţii pe care oricum nu le prea ţin minte. Poate mai reţin unele expresii, dar nu chiar tot.

9. Care este melodia de care nu te mai poți sătura ascultând-o?
Cred ca am mai multe melodii de care nu mă pot sătura ascultându-le, deşi nu le ascult chiar aşa des. Una dintre ele e Raven Loud Speeeaker interpretată de Nightmare, alta e Filth in the Beauty cântată de the GazettE şi melodia Sober cântată de Pink. Mai sunt câteva melodii de adăugat, dar le las doar pe astea.
 
10. Un motto care-ți place?
If you want something done right, do it yourself. Îmi sună mai bine în engleză motto-ul ăsta şi este oarecum inspirat dintr-un anime. Consider că este mult mai bine să faci ceva cu mâna ta, mai ales dacă chiar vrei lucrul respectiv făcut bine.
 
11. Care este ultimul lucru pe care l-ai făcut și ți-a ieșit excelent? 
Cred că mâncare. Am făcut ieri ceva cartofi, fierţi şi după prăjiţi cu ceva ceapă şi ou şi au avut un gust chiar bun. Chestia e că nu mai făcusem felul ăsta de mâncare care arăta a ceva pireu când am terminat, dar chiar mi-a plăcut. Acum nu pot să aduc dovezi că erau chiar buni, dar mă simt bine, aşa că e în regulă. Asta în condiţiile în care eu oricum nu sunt chiar în regulă.
 
Cam asta e leapşa mea. Am completat primele două părţi, aşa că dau leapşa mai departe şi pun întrebările mele. Liebster Award si Leapşa merg la Sapphires, Abby şi Raven.
 
Întrebările mele sunt.

Unu. Care este primul lucru pe care îl faci de obicei dimineaţa?
Doi. Ce reprezintă o activitate mai mult decât plăcută pentru tine?
Trei. Ce suporţi cel mai greu la o persoană?
Patru. Ai vreun film de animaţie preferat?
Cinci. Ce faci de obicei pe Internet?
Şase. Te poţi considera o persoană matinală?
Şapte. Care este videoclipul tău preferat, al cărei melodii?
Opt. Te stresează uşor lucrurile mai puţin importante?
Nouă. Ce te-ar putea speria?
Zece. Ce te-ar putea face să zâmbeşti indiferent de situaţie?
Unsprezece. Preferi un film sau o carte bună?

Astea sunt şi întrebările şi parcă e mai dificil să le formulez decât să răspund la ele.
Spor la scris! Hagu!

2 comments :

  1. Kenzaburō Ōe ii pe lista mea de autori pe care vreau sa-i citesc. Momentan inca lecturez Haruki Murakami- La capatul lumii si in tara aspra a minunilor. Este o imbinare stranie de sf cu genul fantasy. Prima carte pe care o citesc a lui Murakami, desi imi placea ca autor de ceva vreme.

    Y.Y mda, si eu sufar de acrofobie. Mi se trage de cand eram copil. Spre exemplu e ok cand urc cu scarile rulante, dar atunci cand cobor trebuie sa-mi adun tot curajul. Zici ca plec la razboi, nu alta! :))

    Imi place motto-ul,in general imi place sa citesc alte motto-uri pentru ca eu n-am unul fix. :3 asa ii las pe ceilalti sa ma inspire.

    =.= ai nimerit-o la filmele de actiune. lasa idila bagata pe gat, dar gloantele alea care mereu zboara pe langa?! daca vrei un film horror bun, incearca "the descent" ^.^ that will do.

    Good questions! De acord, partea cu intrebarile a fost la fel de dificila. <3
    wuvs and hugs! :*:*:*:* >:D<

    ReplyDelete
  2. Mie mi-a plăcut mult cartea Strigătul Înăbuşit şi aş mai citi ceva scris de Kenzaburō Ōe. Murakami nu am citit, dar aş vrea să citesc. Din câte ştiu, are cărţi faine. <3

    Eu cred ca am schimbat câteva motto-uri, dar am cam rămas la ăsta. Mi se pare destul de realist. :))

    Oh, da, şi gloanţele. Sau când tipul din rolul principal e atacat de un grup de alţi tipi şi îl atacă pe rând. :))

    Arigato! ^^ Chiar îmi place leapşa asta. <3

    Wuvs and hagu! >:D< :*:*:*:*:*

    ReplyDelete