Primăvara!


Chiar îmi place că a sosit primăvara. Temperaturile au crescut considerabil şi îmi place că pot să port hanoracele pe care le am pe aici. Îmi place şi iarna, este frumoasă, dar puţin cam prea friguroasă când trebuie să merg pe la şcoală sau să fac cumpărături. 

Şi desigur, hanorac, dar cu o bluză ceva mai groasă, totuşi. Şi nu m-aş fi supărat nici dacă aş fi luat cu mine o geacă ceva mai groasă, dar se pare că nu m-a ţinut chiar atât de mult inspiraţia.

Sper că aţi început bine primăvara asta şi că aveţi un zâmbet pe buze de când aţi dat de primele raze de soare ale zilei. Sau de aerul primăvăratic dacă pe acolo nu a făcut niciun fel de vizită soarele. Dar atmosfera tot cred că este cât de cât plăcută.

Acum mă pun să scriu leapşa pe care mi-a dat-o Xaara Novack. Îmi place să le scriu, deşi uneori am tendinţa să le scriu cam încet, fie ca mă blochez pe undeva, fie că sunt distrasă de ceva.

Şi închei postul urându-vă o primăvară frumoasă! Hagu!

2 comments :

  1. Haguuuu!
    De cand asteptam soarele asta! *-*
    Imi place ca te imbraci cum trebuie. Azi am iesit doar pana la o plimbare scurta, si tot autobuzul era plin de gagicute in gecute din vinilin desigur, scurte, pana in talie sau chiar mai sus. Totusi, nu-i inca vremea de ele, dar culmea, am vazut persoane care le purtau si iarna @_@ dunno. poate la ei in suflet era vara deja si le tinea de cald.
    Abia astept sa citesc leapsa ta! Take your time ^.^
    lots of kisses&hugs! :*:*:*:* >:D<

    ReplyDelete
  2. E chiar binevenit soarele ăsta. ^^

    Am văzut şi eu azi o tipă cu o geacă de vinil până în talie. Nu prea cred că sunt ele aşa de călduroase, mai degrabă tremură pe sub geaca aia. :))

    Cred că a mers ceva mai rapid cu leapşa asta, îmi place. xD
    Wuvs and hagu! >:D< :*:*:*:*:*

    ReplyDelete