Salată de paste

Înainte să spun cum se poate găti o salată de paste, varianta făcută de mine, menţionez că nu voi pune fotografii din simplul motiv că nu pot sa pun pozele pe pc. Oricum, lăsând asta, reţeta următoare este destul de simplu de făcut şi nu durează prea mult.

Ingrediente ~
~ 150 grame paste (eu am folosit paste penne)
~ o ceapă mică
~ 100 grame şuncă de pui
~ 100 grame boabe de porumb la conservă
~ maioneză
~ pătrunjel

Ingredientele sunt cam aproximate. Din tot ce am cumpărat am folosit cam jumătate. 

Modul de preparare este foarte simplu. Se fierb pastele conform indicaţiilor de pe ambalaj, se scurg de apă şi se lasă la răcit. Cât timp se răcesc pastele, punem un ou la fiert, pentru maioneză, tăiem ceapa cuburi sau julien, după preferinţe, şi o punem în vasul în care vom adăuga mai târziu toate ingredientele. Şunca de pui o tăiem de asemenea cuburi şi o punem peste ceapă. Scurgem bine de apă boabele de porumb şi le adăugăm celorlalte.

Recomand să se folosească maioneză făcută de voi. Dacă este vreun fel de maioneză care mi se pare mai rea decât cea tăiată, atunci cu siguranţă e maioneza cumpărată. Plus că la salată se poate adăuga şi albuşul de ou fiert (sau să îl mâncaţi cu maioneză).

Până terminăm de făcut maioneza, pastele sunt probabil răcite, aşa că nu mai rămâne decât să le adaugăm celorlalte ingrediente şi să amestecăm. Pentru un plus de culoare adăugăm pătrunjelul. Nu ştiu voi, dar mie îmi place să văd ceva verdeaţă în mâncare.

Reţeta asta are o mulţime de variaţii, astfel, putem înlocui şunca de pui cu piept de pui sau oricare alt fel de carne care ne place, gătită după caz, putem renunţa la unele ingrediente enumerate de mine sau putem să adăugăm roşii, castraveţi, ardei roşu, mazăre, măsline şi cam orice ne place.

Poftă bună!

2 comments :

  1. Sounds yummy :D Cred ca o sa incerc si eu data viitoare cand imi va fi lene sa gatesc ceva mai complex.

    Thanks for the idea, hugsies >:D<

    ReplyDelete
  2. Imi place reteta! O voi incerca cu siguranta! <3
    stiu ca de la tine am incercat si reteta cu clatite japoneze si au iesit minunat!
    ^.^ arigato!
    hugs&kisses!

    ReplyDelete