Versatile Blogger Award

Am primit al doilea meu premiu pe blog! Mulțumesc Xaarei Novack pentru premiu și cu ocazia asta vă recomand cel de-al doilea blog al ei care vă spun sigur că vă va placea. Eu una cel puțin vizitez toate blogurile Xaarei știind că de fiecare dată voi găsi lucruri frumoase și interesante.

Și acum să vedem ce lucruri mai împart pe aici, de data asta doar șapte lucruri despre mine.

01. Am câteva postări deja scrise de mult, dar nu am mai reușit să apăs Publicați ăla. Cred că sunt totuși puțin cam pretențioasă cu postările mele.

02. Am vrut să fac câteva modificări pe tumblr, să îmi schimb blogul principal, dar după ce am făcut un altul și am descoperit că nu pot să șterg blogul principal ca să rămână următorul, ci se șterg toate, am hotârât să îl păstrez și să îi schimb ”tematica”, plus link-ul. Toate celelalte tumblr-uri despre care am scris pe aici și ale căror link-uri sunt sub banner, sunt tot pe acolo.

03. Nu am mai dat pe blog de ceva vreme. Totuși, am citit destul de mult din ce s-a scris pe alte bloguri, dar fără să las comentarii. De obicei nu știu ce să spun și mă repet, ceea ce e ușor enervant pentru mine, dar cred că și pentru ceilalți.

04. Și sunt lucruri pe care vreau să le fac, pot să le fac, am idei să le fac, dar sunt mult prea comodă, ca să nu folosesc un alt cuvânt.

05. Tocmai am făcut ceva modificări pe blog și deși nu am modificat prea mult, s-ar putea să arate puțin ciudat pe unele rezoluții. Srry about that.

06. Nu-mi place atunci când cineva își modifică adresa blogului sau renunță la el și nu îi anunță pe cei care urmăresc blogul. La partea cu adresa e neplăcut și pentru ei, pierd followeri, la partea cu renunțarea la blog mi se pare chiar trist dintr-un motiv sau altul, sau asta e pentru că îmi place mie așa de mult blogul meu, deși nu postez prea des, așa cum poate că aș vrea.

07. Se pare că am luat puțin ideea Xaarei de a scrie lucruri care au legătură cu blogul. Asta e din cauză că mi-a plăcut mult ce a scris ea, mi s-a transmis și mie.

Pentru a da premiul mai departe se porocedează așa -
01. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat.
02. Include link-ul către blogul respectiv.
03. Selectează 15 blogărițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant.
04. Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța.
05. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Nu prea am de unde cincisprezece blogărițe, dar să vedem pe cine găsesc. Abby, Raven și Addicted.

Hugs!

2 comments :

  1. referitor la 04, asa patesc si eu. sunt lenea intruchipata :)) vreau sa scriu despre o multime de chestii care sa le pun apoi pe blog, dar sunt multe si nu stiu cu ce sa incep. cred ca maine daca am timp iau o foaie si fac lista.
    :( nici mie nu prea imi place cand unele persoane renunta la blog. asta e, decizia lor, desi imi pare rau ca pierzi o parte din legatura care se creeaza cu ei.
    imi place cum ai schimbat blogul! <3 sus la link-uri daca ai putea face literele mai mici ar fi super. I think I have ocd or something... :))
    hugs and kisses! lots!

    ReplyDelete
  2. Poate gasim vreun leac ceva pentru asta. :)) Tare mi-ar placea, as fi mai multumita de mine. :)))

    Asta asa e, decizia lor, dar tot nu prea pot sa nu fiu putin... nu chiar trista, dar sa nu imi placa.

    Arigatou! ^_^ I'm glad you like it! <3 Mai pusesem odata trei coloane, dar nu au prea rezistat, acum parca imi plac ceva mai mult. :))

    Am modificat dimensiunea. :)) Oh, OCD, I think I have that one too. De fapt, nu mai stiu ce am, am de toate si nu prea bune. :))

    Wuvs and hagu tight! :*:*:*

    ReplyDelete