What did Unicorn-chan do lately?

Nota. This stuff I just wrote is crap, but I'll post it anyway.

Introducere. Nici nu cred că mai știu cum să scriu pe blog. Am absentat destul de mult. De fapt, în ultima perioadă am avut câte o revelație sporadică și am mai pus câte ceva pe blog, puțin, foarte puțin. S-ar putea ca diacriticele mele să nu fie chiar la locul lor, nici pe astea nu le-am mai folosit de mult. S-ar putea să nu fie nici afișate corect pe browserele voastre, dacă e cazul, pliz tell me.

Cuprins. Mai știți cât de împotriva tumblr eram eu? Ei bine, acum sunt la 180 de grade de partea cealaltă. Ușor, ușor, am înlocuit facebook-ul cu tumblr. Motivele poate că nu sunt foarte greu de ghicit. Facând o comparație între cele două platforme, tumblr e mult mai amuzant, mă binedispune și aflu destul de multe lucruri interesante. Asta pe lângă fotografiile și picturile care mă lasă uneori cu gura căscată de uimire. 

Facebook, pe de altă parte, îmi face peri albi. Nici nu știu câte persoane am blocat pe pagina de home (sunt recunoscătoare pentru opțiunea asta) pentru a nu mai vedea de câte ori pe zi mănâncă (ca să nu zic ce fac și după), să nu mai văd textele de „dragoste”, attention whores și câte și mai câte. Am mai dat și unfriend, dar nu-mi vine nici să păstrez doar șapte prieteni în listă. Zilele astea am intrat să mai socializez, dar când am văzut iar minunățiile de pe pagina de home, am hotărât să mai fac o pauza de la facebook. Mă gândeam că aș șterge contul, dar mă împiedică unele grupuri, school related.

In altă dezordine de idei, cum a fost vara voastră? A mea a fost așa și așa. A trebuit să mă plimb juma' de vară și apoi să-mi stric nervii. Partea a doua e încă în desfășurare. Dar nu e așa de rău, everyone is fine, haha.

Concluzie. A cui concluzie?

Sunt atât de lipsită de chef și asta se observă probabil din ce am tot aberat eu pe aici. Măcar încerc, poate-mi revin și poate reușesc să mai scriu câte ceva pe aici, poate și mai decent. Ar trebui să mă mobilizez și să fac iar lucruri care știu că mi-ar face plăcere.

PS. I'm a unicorn.

ハグ!

1 comment :

  1. Pls don't mention tumblr. I check my Eruri tag everyday @_@ I wanna die there!
    Desi pe tumblr-ul meu nu's activa :)))))
    Everyday I'm like: I should post something, but I loose myself in pics I like. Fan made ones are the best! <3
    Totally understand'ya! ^_^
    But! Don't neglect tze blog. (abia acum am vazut schimbarile!looks awesome!)
    Write whatever you come up with :)))) faza cu unicornul e cool!
    Here's something to write about for ex: Numeste cinci celebritati cu care ai lua cina (cu toate odata sau separat, nu conteaza) si de ce? ;)
    Hugs&Kisses! :* :* :* :* :*

    ReplyDelete