Compromis cu mine

Pentru că tot vreau să scriu pe blog, dar nu reușesc, am hotărât să fac un mic compromis. Mi-am propus tot felul de lucruri, m-am gandit la metode care să mă motiveze, dar nu a mers niciuna. Dacă scriu pe blog acest post, am considerabil mai multe șanse să scriu și altceva. Oh, și imaginea nu prea are legătură cu postul ăsta.

Așadar, vreau să scriu câte ceva zilnic. Dacă nu scriu într-o zi, postul se adaugă celui de ziua următoare. Sper totuși să nu vin cu șapte postări într-o zi. Dacă o perioadă nu pot sa scriu din diverse motive și nu anunț pe blog acest lucru, toate postările se adună pentru a fi scrise și postate când pot să fac asta. Dacă anunț, pot spune că sunt safe.

Câte un post pe zi mi se pare puțin cam mult după lunga perioadă în care nu am mai scris nimic, dar cum varianta cu două sau trei postări pe săptămână nu a dat roade și metoda asta m-ar face pe mine să scriu, să vin cu lucruri noi și poaaaate să îmi așez cuvintele mai bine, cred că e cea mai bună. 

Yeah, acesta e postul pe ziua de azi. Aș vrea, de asemenea, să am postări destul de consistente, nu doar două cuvinte aruncate acolo, să fie. Sper să am și destul de multe lucruri despre care să vorbesc. Voi încerca să fac chestia asta să meargă și chiar mă simt destul de excited. Wish me luck!

Și tocmai am văzut că aceasta este postarea cu numărul 100!! Wow!

Hugs!

2 comments :

  1. hey!
    daca stai sa te gandesti putin, ai despre ce anume scrie. fie ca o faci zi de zi, sau cand ai chef.
    poti scrie despre top 10 sau 5 mangas favorite
    chestii care-ti plac sau chestii care nu-ti plac
    despre ceva care ti s-a intamplat recent
    eu una vreau sa scriu despre nebuniile care mi s-au intamplat mai demult, un fel de embarassing moments, dar mult mai decente... ca sa zic asa :P
    mie imi place poza ^_^
    lots of hugs&kisses! :* :* :* :* :* >:D<

    ReplyDelete
  2. Arigatou, Xaara! Ma voi gandi la asta, imi surad toate ideile. <3 Arigatou!

    Woah, suna interesant. ^^ <333 Spor la scris! :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
    Arigatou! <3 It really is kinda cute. :D

    Wuvs! >:D< :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

    ReplyDelete