Gakuen Heaven

După o perioadă de câteva luni în care nu am mai văzut niciun anime, am hotărât să vizionez Gakuen Heaven, unul dintre animeurile deja aflate pe to watch list. La această revedere a mea cu animeurile am avut senzația că le redescopăr și cred că într-o anumită măsură chiar am făcut asta. Am acum o poftă mare de a viziona cât mai multe, de a citi manga și de a vedea filme. Problema e că nu le pot face pe toate simultan. 

Gakuen Heaven m-a surprins puțin. Plotul este mai dezvoltat decât mă așteptam, sau mai bine zis s-au întâmplat lucruri la care nu mă așteptam. Cred că am mai zis pe aici, sau în altă parte, cât de mult îmi place mie să fiu surprinsă. Orice aș vedea sau citi, mă cucerește de la primul lucru neașteptat.

Mi-au plăcut toate personajele, cred că s-a pus suficient accent pe fiecare și relațiile dintre ele au fost conturate destul de bine. Unul dintre personajele centrale ale animeului este Keita Ito, un adolescent care a fost admis la Bell Liberty Academy. În BL, cum este prescurtat numele academiei, sunt admiși doar studenții care au anumite talente, care sunt foarte buni într-un domeniu. Unul dintre studenții din academie este un foarte bun arcaș, un altul este pictor, altul are calitați foarte bune de lider, fiecare are ceva care îl face să iasă în evidență. Keita pe de altă parte nu are niciun talent. Pe parcursul animeului el încearca să își dea seama de ce a fost admis în această academie.

Ce este cu celălalt personaj central al animeului și cine este, vă las pe voi să aflați. Vă las să aflați și dacă Keita are vreun talent. Cu siguranță nu a fost admis la Bell Liberty Academy fără un motiv întemeiat.

Animeul este și amuzant. M-a făcut să mă simt bine urmărind personajele și m-a prins de la primul episod. Cred că cel mai bine a contribuit la asta modul în care sunt individualizate personajele.

Cam atât vă spun referitor la acest anime. Sper să vă placă și să vă amuze cel puțin la fel de mult cum mi-a plăcut și m-a amuzat pe mine. Vizionare placută!

4 comments :

  1. Mi-a placut Gakuen Heaven, eu l-am privit acum multi ani si uneori ma incearca ideea de a revedea, dar mereu gasesc altceva la care sa ma uit. As vrea sa citesc manga totusi, pt ca aceea nu este terminata si probabil acolo actiunea se continua mai departe de poveste din anime.
    Foarte interesanta a fost partea cu personajul misterios, care pana la final si-a dezvaluit "intentiile" si identitatea.
    Da, cand vine vorba de shounen-ai cred ca e unul dintre anime-urile must see, de acest gen. <3
    Hope you'll write more! Kisses and hugs! :* :* :* >:D< :* :* :*

    ReplyDelete
  2. True, probabil in manga actiunea este si mai dezvoltata. ^^
    Asta mi-a placut si mie, :)) personajul misterios. <3

    As vrea sa mai gasesc cateva animeuri asa dragute sa le vad. Mai am cateva pe lista, vad eu ce e si cu alea. :))

    Arigatou! <3 Wuvs and kisses! >:D< :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    ReplyDelete
  3. Eu am avut o problema cu varsta personajului misterios, de fapt eu mereu am o problema cu calcularea varstei :)) Desi, sa fiu sincera, nu ma intereseaza intr-un mod anume, nu tin cont de diferente de varsta sau ceva, dar nu stiu de ce mereu sunt curioasa sa aflu, sa stiu ca...stiu :)) Nu ma inteleg.

    Grafica mi-a placut mult si aici, de obicei eu selectez animeurile dupa grafica si poveste, evident :))... Mi-au placut mult si celelalte personaje, atat de dragute ^__^ E un anime atat de cute , cred ca e printre primele pe care l-am vazut si chiar ma face sa ma simt nostalgica dupa acea vreme cand descopeream....

    Kisssu :*:*:*:*

    ReplyDelete
  4. Eh, uneori trebuie sa stim lucruri, nu conteaza ca nu ne ajuta cu minic. :))

    Cred ca ambele sunt la fel de importante si e asa bine ca sunt animeuri care sa le combine asa frumos pe ambele. Toate lucrurile parca ne fac sa ne simtim putin nostalgici, dar e si dragut. ^^

    Kissuuu! >:D< :*:*:*:*:*

    ReplyDelete