Kirepapa

Tocmai am revizionat Kirepapa, OVA yaoi în două părți. Prima oară când am văzut această OVA a fost din greșeală, cred. Parcă voiam să găsesc altceva. Atunci mi-a plăcut mult, dar acum cred că mi-a plăcut și mai mult. Mi-a dat o dispoziție incredibil de bună. 

Chisato este un tată de treizeci și șapte de ani, dar care pare mai degrabă să aibă optsprezece ani. Este determinat să alunge pe oricine se apropie de fiul lui de cincisprezece ani, Riju, și reușeste de aproape fiecare dată. Le zâmbește cald amicilor lui Riju atunci când le servește băutură cu laxative, dar pe Shunsuke, cel mai bun prieten al lui Riju, nu îl poate păcăli.

Chisato este convins că toți, sau marea majoritate, a persoanelor care se apropie de fiul lui vor să îi facă acestuia avansuri și să profite de el. Desigur că totul este doar în mintea lui de părinte mult prea protector, dar atunci Shunsuke de ce nu este intimidat de tatăl amicului său? Poate că Shunsuke nu vrea să profite de el. Vă las pe voi să aflați care îi sunt intențiile.

În cea de-a doua parte lucrurile evoluează puțin. Apar personaje noi, rudele lui Chisato si Riju, și o nouă bătaie de cap pentru Chisato. Sau mai multe. Aici nu vă mai spun nimic, s-ar putea să vă dau câteva spoilere dacă fac asta și nu vreau.

Ca și Gakuen Heaven, Kirepapa m-a amuzat mult. Am râs la propriu și m-am topit la unele scene. Avem parte și de ceva seriozitate, poate nu foarte multă și nu foarte profundă, dar ceva îmi spune că nu era chiar asta ideea centrală a OVA-ului oricum.

Overall, vă recomand Kirepapa, grafica este foarte aproape de zece pentru mine, mi-au plăcut și personajele și am dat probabil de replica mea favorită din toate animeurile văzute.

Vizionare plăcută!

4 comments :

  1. Heis :*

    Oh, da, Kirepapa...Yamy! Tot ce pot spune ca e imi place enorm de mult si mi-ar face placere sa il revizionez, desi pot spune ca l-am vazut de foarte multe ori si nu m-am plictisit niciodata.

    Mi-au placut si mie mult personajele, grafica este, cu adevarat, excelenta! Spor la scris.

    Kisses and hugs >:D< :*:*:*:* >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii! :*

      Sa il revizionezi, la cat de draguta e merita. ^^
      Merci!!

      Huuugs and kisses! >:D< :*:*:*:*:*:*:*

      Delete
  2. Intr-adevar grafica este foarte buna la Kirepapa. Si povestea, amuzanta si romantica, dar mai mult grafica. Sper sa mai scrii despre manga sau anime yaoi <3 I like that! Poate niste nuvele noi, eu una am descoperit cateva, o sa-ti trimit link-urile sa le citesti cand ai timp.
    Lots of kisses and hugs! :* :* :* :* >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yups, asa e.

      Mai scriu, vreau sa mai si citesc si sa vad cateva animeuri, asa ca voi avea de unde. :D
      Cred ca as avea si ceva nuvele despre care sa scriu, trebuie sa vad. Si mai sunt atatea pe care vreau sa le citesc... Poti sa imi trimiti linkuri, le pun bine si le citesc eu. <3

      Arigatou! Wuvs and huuuugggss! >:D< :*:*:*:*:*:*

      Delete