Mici obsesii muzicale

În ultima perioada am tot căutat formații japoneze în încercarea de a-mi mări playlistul. Făcând asta m-am ales cu câteva melodii pe care momentan vreau să le ascult cât mai mult, cam până nu voi mai vrea să aud de ele. Cred că toată lumea știe senzația.

Una dintre aceste melodii care îmi place foarte mult este Glass Skin de la Dir en Grey. Bine, melodia asta nu e chiar recenta, dar nu o știam până nu mi-a zis cineva de ea. Cred că sunt câteva luni bune de când mi s-a pus pata pe Glass Skin, să nu mai zic ca Dir en Grey este o formație foarte bună. Ar trebui să ascult mai mult.

O a doua obsesie este Charon de la Spiv States. Melodia asta îmi dă o stare de bine, cumva mă face să zâmbesc și îmi place foarte mult partea de la minutul 3:17. Nu știam de formație până să nu dau de ea întâmplător pe youtube, dar bine că am făcut-o. De la Spiv States îmi mai place si melodia Flavor, dar recomand cât mai multe.

Următoarea mea micuță obsesie este melodia Rain Delay de la OZ. Din toate melodiile formației, cele pe care le-am ascultat, în aceasta cred că îmi place cel mai mult vocea solistului, Natsuki cum tocmai am aflat că se numește. Nu am căutat prea multe informații despre aceste formații încă, deocamdată mă bucur de melodiile lor.

Cum poate că o parte dintre voi știți deja, Takeru de la SuG a lansat un single. Cred că este primul și cu ocazia asta a devenit și micuța mea obsesie. Melodia este I 狂 U/浮気 și trebuie să recunosc că am fost plăcut surprinsă să îl văd pe Takeru dansând așa. Desigur, în melodiile de la SuG nu l-am putut vedea făcând asta.

O altă formație de care am dat este Awoi, iar melodia care mă obsedează pe mine puțin este Abelcain. Vocea lui Otogi, vocalistul formației cum tocmai m-a informat netul, îmi place mult la începutul melodiei. De fapt vocea lui îmi place pe tot parcursul melodiei. Îmi place partea aia? Da, așa.

Desigur că mai am câteva obsesii, dar celelalte sunt mai multe melodii, poate chiar albume întregi de la alte formații, așa că nu le scriu pe toate pe aici. Sper să vă placă formațiile și melodiile postate pe aici, am pus la fiecare melodie și câte un link de pe youtube. Audiție plăcută!

Hugs!

1 comment :

  1. Stiu senzatia, eu ascult aceeasi melodie saptamani la rand, pana ii innebunesc pe cei din jur. Eh, e bine ca te opresti doar la mici obsessii muzicale :)) nu si de altceva ...

    Kissu :*:*:*

    ReplyDelete