O mică poveste

Well, nu am scris cam de mult și nici nu știu câte postări am de recuperat. Totuși, sunt prea multe, așa că nu voi scrie o mulțime de posturi zilnic ca să le recuperez, cred că v-aș ocupa prea mult timp ca să le citiți dacă fac asta și aș rămâne și eu fără inspirație.

V-am spus că am câteva lucruri să vă povestesc. Nu e cine știe ce, este ceva care mă face să fiu mulțumită de mine. Cel puțin mulțumită.

Ambele lucruri s-au petrecut în noaptea de revelion. Cumva, pc-ul meu alege să se defecteze exact când am mai multă nevoie de el și deși am antivirus, acesta nu reușește să oprească virușii așa cum ar trebui, astfel că am avut aceeași problemă de două ori. Nu am putut să îmi duc pc-ul niciunde să fie reparat și nici nu mai vreau să dau bani pentru o reinstalare a windowsului, așa că mi-am rugat prietena să-mi descarce un windows de pe net. Norocul meu, windowsul descărcat funcționează bine și așa am învățat în noaptea de revelion să instalez un windows. Nu eram sigură de ce fac și nici nu eram sigură că va fucționa, dar sunt fericită că nu trebuie să mai dau bani pentru a-mi repara windowsul și nici nu trebuie să aștept câteva zile până să îl pot lua acasă de la shop.

Chiar sper să continui tot așa pentru că începe să mă ia paranoia. Nu știu dacă v-am zis, dar sunt destul de paranoică. Pe lângă restul fixurilor / defectelor mele. De fapt nici nu știu dacă sunt chiar defecte. Sper că nu v-am plictisit, știu că nu este relevant să citiți asta, dar am zis să mai scriu și câte ceva mai slice of life. 

Încă ceva, am tendința să amestec engleza cu româna pur și simplu pentru că mi-e mai ușor să exprim unele lucruri în engleză sau în română la momentul respectiv. Sper să nu exagerez foarte tare și să nu fie prea deranjant.

Hugs!

No comments :

Post a Comment