Leapșa călătoare

Cluj-Napoca, fotografie de Alin Petruș
Am primit o leapșă de la Xaara Novack și îi mulțumesc mult pentru nominalizare. Îmi place să răspund la întrebări pe blog, așa că un maaaare mulțumesc!

Nu am vizitat foarte multe locuri, dar să vedem ce reușesc să răspund la întrebări. 

1.      Ce locuri noi vreți să vizitați în 2014?
Sunt atât de multe că nici nu știu ce să aleg. Aș vrea să vizitez Iașiul. Mi s-a spus că nu este un oraș extraordinar de frumos, dar am un fix pe el și aș vrea tare mult să reușesc asta. Vreau să vizitez și Craiova despre care, din nou, știu că nu este extraordinar, dar un anumit parc de acolo îmi pare superb și cred că ar fi frumos să-l admir mai mult decât din poze. Ar fi frumos să vizitez și Sighișoara, mai ales în perioada Festivalului Medieval, Arad și poate Alba Iulia. Prin Arad, Sighișoara și Alba Iulia am mai avut ocazia să trec, dar nu am putut să vizitez. Și desigur că în unele din aceste orașe locuiesc persoane dragi mie pe care aș vrea să le văd. Cred ca acest aspect are cea mai mare influență când vine vorba de aceste locuri.

Desigur că aș vrea să vizitez și locuri din afara țării, dar asta este puțin mai greu având în vedere că nu pot nici în orașele scrise mai sus să mă plimb. Cred că mă voi mulțumi cu fotografii făcute de alte persoane.

2.      Ce locuri în care ați mai fost aveți pe lista de vacanță?
Sibiu. Am vizitat Sibiul acum mult timp, dar mi-a plăcut foarte mult. Arhitectura orașului este superbă, toate locurile parcă îți aduc zâmbetul pe buze și este într-adevăr o plăcere să te aflii acolo. Seara mai ales, în zona cetății este un deliciu. Și aș vrea să mai vizitez Brașovul, un oraș frumos și cu destule obiective de vizitat pentru a nu te plictisi deloc.

3.      Dacă ar fi să recomandați cuiva o destinație de vacanță externă și una internă, care ar fi acelea?
Recomand Cluj-Napoca, orașul devenit preferatul meu încă dinainte să am ocazia să îl vizitez. Recunosc că nu am văzut chiar tot ce se poate, dar chiar și așa Cluj-Napoca este un oraș frumos care, zic eu, merită vizitat.

Ca și destinație externă nu prea pot să recomad nimic, știu orașele doar din fotografii și din ce am auzit în descrieri. Sunt orașe care îmi plac, dar numai atât, nu pot spune prea multe despre ele.

Și asta este leapșa mea. Cu siguranță mai sunt orașe care trebuie descoperite, orașe, desigur, foarte frumoase.

Aproape că uitasem să nominalizez. Leapșa merge la Raven și Dana a cărei blog l-am descoperit astăzi. 

Hugs!

No comments :

Post a Comment