Liebster Award!

Și iată că am primit Liebster Award pentru a doua oară, primul este aici. Acest fapt mă face fericită și îi mulțumesc Xaarei Novack pentru acest premiu. Căutând o imagine pentru acest post, am aflat și ce înseamnă Liebster. Cuvântul vine din germană și înseamnă iubit, drag. Mă simt foarte bine știind că cineva îmi îndrăgește blogul și pentru asta, un mare mulțumesc.

Acum să trecem la întrebări. La fel ca și data trecută, trebuie să răspund la unsprezece întrebări și să scriu alte unsprezece întrebări la rândul meu. Să vedem ce întrebări a pregătit Xaara. 

1.       Care este ultima carte citită?
Regret, dar nu știu. Am recitit la un moment dat o nuvelă yaoi, Caged Slave, dar nu știu sigur dacă asta a fost ultima. Astăzi am de gând să citesc, nu am mai făcut asta de mult, dar după ce postez pe blog.

2.       Ceai sau cafea?
Ambele cred, depinde de împrejurări. Nu beam cafea, dar de anul acesta am început să beau și uneori mă simt foarte leneșă dacă nu-mi beau cafeaua. Îmi place cu lapte și mult zahăr, așa că unele persoane poate ar zice că îi stric gustul, dar mie îmi place să combin lucrurile care îmi plac, deși atunci când nu am lapte nu spun nu unei cafele bune. La ceai sunt puțin mai pretențioasă. Beau în general ceai de mentă și foarte rar altceva. Nu îmi place altă aromă.

3.       Ai tatuaje? Ți-ar plăcea să-ți faci? Dacă da, ce anume?
Nu am niciun tatuaj și da, mi-ar plăcea să am unul. Nu m-am gândit ce aș vrea să-mi tatuez, deși îmi plac textele sau un cireș și nu sunt foarte sigură că mi-aș face unul. S-ar putea să mă răzgândesc după, să nu-mi mai placă ce am ales, așa că aștept măcar să fiu hotărâtă pe ce anume vreau.

4.       Ce melodie te obsedează în momentul actual?
Momentan nu am nicio obsesie. Nu știu cum, trebuie să nu fi făcut ceva bine.

5.       Unde ai vrea să călătorești anul acesta?
Unde n-aș vrea să călătoresc anul ăsta? Aș vrea să călătoresc peste tot în țară, să-mi văd și să-mi revăd prietenii virtuali și rudele, dar aș vrea să trec și de granițele țării. Desigur, asta este puțin mai dificil.

6.       Ce hobby-uri / pasiuni interesante ai?
Mi-e greu să cred că am un hobby sau o pasiune interesantă. Îmi place să scriu, cred că asta ar putea fi considerat interesant dacă o fac bine, desigur. 

7.       Ce seriale urmărești?
Momentan urmăresc Sherlock, Game of Thrones, Desperate Housewives, Liar Game și Shameless, deși Shameless nu am văzut chiar din primul sezon. Nu știu cum am reușit să urmăresc atâtea seriale, poate faptul că am net mai bun are legătură cu asta.

8.       Ce piesă vestimentară ai purtat des până acum?
Nu prea știu. Am purtat des o eșarfă, dar acum e la spălat, așa că am luat alta. Cred că port fiecare articol vestimentar în funcție de necesitate, cât de cald e, unde trebuie să merg și de ce, iar pe timp de iarna eșarfele sunt un must have pentru mine. Nu din acelea elegante, ci din acelea pătrățoase, ca un batic.

9.       De la 1 la 10, cam cât de ordonată ești ca persoană?
Nu îmi pot acorda o notă prea mare. Cred că un 5-6 și s-ar putea să fiu indulgentă cu mine.

10.   Ce mâncare îți place?
Îmi place cam orice fel de mâncare. Mai ușor ar fi să spun ce nu îmi place, dar dacă ar fi să aleg o mâncare preferată, este cu siguranță sushi.

11.   Trei celebrități cu care ai lua cina?
Asta este probabil cea mai dificilă întrebare. Nu știu pe cine aș alege, sunt atâtea persoane interesante cu care cred că mi-ar plăcea să discut, iar prioritățile mele s-au schimbat așa de mult că nu știu pe cine aș alege.

Acum ar trebui să aleg persoanele cărora le acord premiul, dar blogurile pe care le urmăresc sunt majoritatea inactive sau persoanele pe care le-aș nominaliza au primit deja premiul, odată cu mine, așa că nu voi alege pe nimeni. Totuși, dacă doriți să luați premiul și aveți mai puține de două sute de followeri, puteți face asta. Eventual lăsați-mi un comment cu un link să citesc și eu, mi-ar plăcea asta.

Întrebările mele sunt următoarele.

Unu. Ai zâmbit astăzi?
Doi. Când ai făcut ultima faptă bună?
Trei. Care este desertul tău preferat?
Patru. Ce apreciezi cel mai mult la tine însăți?
Cinci. Dacă ai ceva de spus unei persoane și nu poți să îi spui direct, scrie aici. (?)
Șase. Ai făcut pe cineva să zâmbească sau să râdă astăzi?
Șapte. Ce cuvânt te-ar descrie cel mai bine, un singur cuvânt, și de ce?
Opt. La care trei lucruri ții cel mai mult?
Nouă. Ai făcut vreodată o to do list? Ai reușit să completezi lista?
Zece. Îți este ușor sau greu să-ți dezvălui sentimentele?
Unsprezece. Dacă ai spune ceva followerilor tăi, ce le-ai spune? 

Acestea sunt și întrebările mele. Hugs!

2 comments :

  1. 3. Ai tatuaje? Ți-ar plăcea să-ți faci? Dacă da, ce anume?
    Nu am niciun tatuaj și da, mi-ar plăcea să am unul. Nu m-am gândit ce aș vrea să-mi tatuez, deși îmi plac textele sau un cireș și nu sunt foarte sigură că mi-aș face unul. S-ar putea să mă răzgândesc după, să nu-mi mai placă ce am ales, așa că aștept măcar să fiu hotărâtă pe ce anume vreau.

    Fix asa sunt si eu :))) mi-as face unul, dar dupa tot stau si rumeg daca mai tarziu imi va mai place sau daca mi s-ar potrivi si cum mi-ar sta cand pielea se va lasa. deci... da...

    Recent am incercat ciocolata calda de menta, a fossssst buna, dar trebuie lasata putin sa se raceasca, pt ca se simte aroma de menta mai bine <3

    :3 Nice answers! Lots of kisses and hagus! :* :* :* >:D<

    ReplyDelete
  2. Ciocolata calda cu menta? Woah, nici nu stiam ca este asa ceva. Trebuie sa incerc si eu. <3

    Thank you! Hugs! >:D< :* :* :* :* :*

    ReplyDelete