My movie list and some other stuff

Scriu pe acest blog din 2010 și deși am avut perioade de lenevie inimaginabilă, și mă miră că cel mai mult am lipsit de pe blog două luni, țin foarte mult la el. E spațiul meu virtual unde pot înșira lucrurile care îmi plac, spațiul în care îmi pot spune părerile și poate să ofer ceva cititorilor.

De curând am făcut și My Movie List, linkul l-am pus sub banner, unde-mi țin evidența filmelor și serialelor vizionate. Nu este chiar completă lista, cred. Îmi mai aduc aminte câte un film pe care să îl trec acolo, deși oricum nu cred că voi reuși să îmi amintesc toate filmele vizionate. Am lăsat comentariile active în cazul în care are cineva nevoie de o recomandare/părere (nu că aș fi eu cea mai potrivită pentru asta) sau doar o discuție. Poate mai primesc și eu câteva recomandări, filme bune sunt.

Cred că sunt site-uri pe care se pot face astfel de liste, dar am zis că poate nu găsesc toate filmele pe acolo și oricum am cont pe tot felul de tâmpenii, nu mai caut încă un site pentru filme. 

Să revin puțin. Am blogul, cum ziceam, din 2010 și navigând printre postări, am realizat că unele filme, manga, serii anime nu au primit un review decent din partea mea, așa că aș vrea să rescriu unele articole. Cred că voi posta o listă completă cu toate articolele rescrise dacă este cineva interesant de ele.

Acum mai am o problemă. Scriind, sau încercând să scriu zilnic pe blog, nu am foarte multe idei și nici nu vreau să postez review după review sau imagine după imagine, așa că ăsta ar fi motivul pentru care postez asta. De fapt, dacă stau mai bine să mă gândesc, am destule idei, dar nu pot să le scriu chiar când vreau. Se pare că am nevoie de o stare anume pentru fiecare subiect abordat și cred că nu sunt singura. Nu sunt singura, așa-i? 

Well... Cam asta e. O dimineață frumoasă! 

Hugs!

1 comment :

  1. E buna ideea cu lista filmelor si eu incer sa imi fac liste si sa tin evidenta la carti, manga, anime etc...Dar nu reusesc niciodata -..-

    Wah, ai blogul de ceva timp. Felicitari !

    Sincer si eu am nevoie de anumite stari, de exemplu eu scriu cand am ceva pe suflet sau vreau sa ma exteriorizez si pentru posturi de genul am anumite stari deloc ...:)) obiective, ca sa zic asa...Si diferenta dintre posturile de genul si posturile uhm..normale sa le zic, se vede foarte clar :D

    Succes la scris ! Kisses and hugs!

    ReplyDelete