Turistul

Turistul, titlu original The Tourist, este un film regizat de Florian Henckel von Donnersmarck și lansat în 2010. Avându-l în rolul principal pe Johnny Depp, am vrut să îl văd fără doar și poate. Johnny Depp este probabil actorul meu preferat, consider că este unul dintre cei mai buni actori, dar desigur că și auzisem despre film că ar fi destul de bun, așa că aveam două motive să vreau să-l vizionez.

Frank, un simplu profesor de matematică călătorește spre Veneția. În tren, pe scaunul din fața sa, se așează Elise (Angelina Jolie) și cei doi încep să converseze. După câteva ore plăcute petrecute împreună, cei doi se despart, dar nu pentru mult timp, Frank și Elise regăsindu-se în frumoasa Veneție. 

De acolo, chiar de la întâlnirea lor în tren, se petrece o serie de lucruri mai mult sau mai puțin periculoase în care este implicată poliția, dar și mafia și care îl confuzează extrem de tare pe Frank. Cine este cu adevărat Elise și de ce vacanța liniștită a lui Frank a fost dată peste cap puteți afla din film, ca de obicei eu nu voi spune mai mult de atât, dar sper că v-am trezit interesul. 

Dacă totuși nu v-am trezit interesul, mai încerc o dată.

Actorii joacă foarte bine, pe alocuri filmul este amuzant, dar poate și să te țină cu mainile fremătând în fața monitorului. Mi-a plăcut de la început până la sfârșit când am exclamat un uat dă fac cât de mare se poate. Încă de la început filmul te face să-ți pui ceva întrebări și să îi acorzi o șansă dacă înainte nu erai foarte hotărât. Pe parcurs te captivează, iar la sfârșit râde de tine. Ei bine, nu chiar râde de tine, dar te lasă puțin (mai mult) surprins. Acum dacă sunt persoane care nu pot fi surprinse așa de ușor, asta e, eu sunt mai slow uneori. 

Sper să vă placă filmul și să fiți cel puțin la fel de mulțumiți de el ca și mine. Deși trebuie să recunosc că eu nu sunt chiar obiectivă avându-l pe Johnny Depp în rolul principal, dar eh, toți avem admirațiile noastre.

Vizionare plăcută!

2 comments :

  1. Oh, Johnny Depp e si actorul meu preferat ! Pur si simplu sune innebunita dupa el, dupa talentul sau...Sincer, nu pot sa zic ca sunt la fel de innebunit adupa Angelina Jolie, dar joaca si ea foarte bine, trebuie sa admit asta.

    Nu am vazut filmul, deci cel mai probabil o sa il urmaresc curand !

    Kisses and hugs! >:D< :* :* :*

    ReplyDelete
  2. Nici eu nu pot spune că Angelina Jolie este printre preferatele mele, dar da, joacă bine.

    Vizionare plăcută!
    Hugs and kisses! :* :* :*

    ReplyDelete