Zăpadă și anime

Am tot vrut să postez pe aici, dar cumva mă lăsa cheful, așa că postez abia acum. Zilele astea, mai degrabă săptămâna trecută, a nins pe aici și am făcut câteva poze. Mi-a plăcut mult cum arăta zăpada, mai ales că nu am prea văzut-o iarna asta, așa că am profitat de ocazie și am împrumutat aparatul de fotografiat al prietenei mele. 


În altă ordine de idei, recent am aflat că se va face un al treilea sezon din Kuroshitsuji. Nu știu cam la ce mă aștept la cel de-al treilea sezon, dar știu ce nu vreau. Aș vrea să nu mai fie încă un Claude și un Alois pe acolo, ca și în al doilea sezon. Trebuie să recunosc că mi-a plăcut ideea, puțin, mi-a plăcut anime-ul, desigur, dar personajele alea două au fost prea wtf pentru mine. Și aș vrea să mai văd ceva nou în următorul sezon, ceva care să mă surprindă.

Pentru anime-ul Death Note se va face un remake, pentru cea de-a zecea aniversare. Aici sunt foarte curioasă, îmi place mult anime-ul, așa că abia aștept remake-ul. Mă întreb pe ce se vor axa, cum va fi și alte alea. Sper să mă ia și acest anime prin surprindere într-un mod cât mai bun.

Oh well, we'll see. 

Hugs!

2 comments :

  1. Ugh...de ce pierd vremea cu Death Note si Kuroshituji... really. Kuro a fost ok, primul sezon, al doilea a fost cam prea moe si scarbos cu Alois si Claude. Ar fi fost interesant cuplul acesta daca Yana Toboso n-ar fi incurcat lucrurile. Well, nu toate ies cum am vrea noi. Si totsui, voi privi Kuro III, din curiozitate mai mult.
    Buuuuut! Acum in martie cei de la Kadokawa vor lansa un anime cu parte de poveste a lui Yokozawa din Sekaiichi Hatsukoi. Asta da, abia astept!
    Glad you posted! o_O frumoase poze, imi place balconul <3 Lots of hugs!

    ReplyDelete
  2. Ti-as da bucuroasa zapada de la mine...Chiar nu mai vreau! :))

    Kuroshitsuji mi-a placut foarte mult si sunt de acord cu tine privind cele doua personaje, eu chiar sunt curioasa cum va fi relatia dintre Sebastian si Ciel :)), sunt atat de intrigata incat imi vine sa sar in sus de nerabdare.

    De Death Note nu stiam...Hmm...Tnx pentru informatie, sincer eu sunt cam reticenta la lucruri de genul...Dar sa vedem ce o fi si ce o iesi :))

    Spor la scris! Kisses and hugs! >:D<

    ReplyDelete